طرح اسکچاپ موزه .....1002

طرح اسکچاپ موزه .....1002

دسته بندی : موزه 3 بعدی

طرح 3 بعدی موزه ساخته شده با نرم افزار اسکچاپ برای معماران و مهندسان و دانشجویان عزیز

مناسب برای طرح های معماری,طرح معماری 1,طرح معماری 2,طرح معماری 3,طرح معماری 4,طرح معماری 5,طرح نهایی و پایان نامه

دانشجویان می توانند از این مدل به راحتی پروژه های خود را زیبا و کامل نمایند.....و یا ایده بگیرند.

طرح های 3 بعدی به شما کمک می کنند تا به یک طراح با دید و ماهر در ایده و کار تبدیل شوید.

این یک روش نوین در طراحی می باشد.

این مدل بسیار زیبا و کارآمد را از دست ندهید.

توجه : اگر از فایل های 3 بعدی یا 2 بعدی ما رندر حرفه ای و رندر ماکتی و انیمیشن حرفه ای فوق العاده و یا ساده و فایل اتوکد شامل سایت.پلان بدون مبلمان.نما ها.برش ها.3 بعدی مکس یا کد یا پسوند های دیگر.فوتوشاپ.عکس.پی دی اف.پاورپوینت و هر چیز دیگر می خواهید به ما اطلاع دهید تا در کمتر از 24 ساعت برای شما در سایت قرار دهیم.هزینه هر فایل درخواستی با کمترین مقدار به مبلغ فایل اصلی اضافه می شود.

مثلا اگر قیمت فایلی 5000 تومان بود و شما از آن فایل 5 عدد رندر ساده و خوب درخواست داشتید 5000 هزار تومان به عنوان هزینه رندر به فایل اصلی اضافه می شود و شما به راحتی می توانید یک فایل اسکچاپ با 5 رندر بسیار خوب را تنها با قیمت 10000 تومان دریافت کنید.جالب است بدانید هزینه یک رندر ساده در حال حاضر در بیرون 15000 تومان می باشد! خودتان قضاوت کنید... از ما نمونه کار بخواهید تا بتوانید به ما اطمینان کنید.

ثبت سفارش...سامانه پیامک....09376693458.......ایمیل.... filesell.skp@gmail.com

 

طرحی که دریافت می نمایید:



خرید و دانلود طرح اسکچاپ موزه .....1002


تحقیق در مورد عملیات کربلای پنج

تحقیق در مورد عملیات کربلای پنج

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:12

 فهرست مطالب

عملیات کربلای پنج

 

مقدمه:

 

عملیات:

 

عملیات مطلع الفجر

 

نتایج عملیات

بدون تردید، سال 65 از مشکل‌ترین و پربارترین سال‌های جنگ تحمیلی می‌باشد. شرایط حاد سیاسی و اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان جهانی انقلاب اسلامی، در این سال، بیشترین تهدیدها و طاقت‌فرساترین فشارها را متوجه مسؤولین امر جنگ کرد. در این میان فتح «فاو» یک عامل قوی جهت حفظ موازنه بود و بدین ترتیب در ترسیم معادلات نظامی توسط تحلیلگران، جمهوری اسلامی در وضعیتی برتری قرار گرفت.

 

تدابیر دشمن بعثی در بازپس گیری فاو به عنوان عامل برتر به سرانجام نرسید و او تدبیر دیگری برای ایجاد موازنه مطلوب اتخاذ کرد. این تدبیر، که بعداً «استراتژی دفاع متحرک» خوانده شد، در ابتدا صورتی موفق به خود گرفت، اما با اتخاذ تدابیر هوشمندانه توسط فرماندهان سپاه اسلام، اقدامات پدافندی دشمن خنثی و متوقف شد و با عملیات «کربلای 1» این دوره از جنگ نیز با شکست دشمن پایان یافت و در تیرماه 65 مجدداً نیروهای اسلام ابتکار عمل را به دست آوردند.

 

در اواخر سال 65، پیروزی عملیات بزرگ «کربلای 5»، چشم‌اندازی تازه از آینده جنگ را در نزد تحلیلگران جهانی ترسیم نمود. *** عملیات بزرگ کربلای 5 شرق بصره مرحله اول؛ عملیات کربلای پنج، ساعت 35/1 بامداد 19/10/65 با رمز مبارک یا زهرا(س) آغاز شد. نیروهای اسلام تحت فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و تمایلات آتشباری سنگین به مواضع دشمن حمله‌ور می‌شوند. ابتدا تیپ‌های 429، 421، 501 وابسته به سپاه سوم عراق که مأمور دفاع از دژ مستحکم شرق بصره بودند مورد هجوم غافلگیرانه سپاه اسلام قرار می‌گیرند و به طور کلی منهدم و مجبور به فرار می‌شوند.

 

دشمن نسبت به هیچ یک از محورهای عملیاتی به طور کامل هوشیار نبوده البته نسبت به پنج ضلعی دارای درصدی هوشیاری بود. با روشن شدن هوا چهار گردان از نیروهای عراق جهت بازپس‌گیری مناطق از دست داده وارد عمل می‌شوند که در یک درگیری سنگین به اهداف خود نمی‌رسند و پس از تحمل خسارات و ضربات سخت از صحنه می‌گریزند. رزمندگان اسلام بعدازظهر نخستین روز عملیات، درگیر پاتک‌های متعدد دشمن می‌شوند که با مقاومت شجاعانه، هر بار به عقب رانده می‌شوند در ادامه درگیری‌ها، مواضع جدیدی از دشمن در اطراف دریاچه ماهی تا غرب اروندرود به کنترل نیروهای خودی در می‌آیند. دشمن یک روز پس از شروع عملیات در منطقه کوشک، جبهه جدیدی را باز می‌کند که بامقابله سختی از سوی رزمندگان مواجه می‌شوند. در دومین شب، نیروهای عراق برای عقب راندن نیروهای اسلام، اقدام به پاتک می‌کنند که دچار شکست و سردرگمی می‌شوند.


 

 

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد عملیات کربلای پنج


گزارش کارورزی 1دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و آماده

گزارش کارورزی 1دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و آماده

دانلود گزارش کارورزی 1دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 20

این گزارش کارورزی به صورت کامل و آماده و شامل کلیه موارد مورد نیاز گزارش کار آموزی میباشد

آموزش اثربخش نیازمند آن است که معلمان در طول دروه آموزشی در معرض تجربیات متنوع و غنی قرار گرفته و قادر به مطالعه، تصمیم‌گیری و ارزیابی نتایج تصمیمات در موقعیت‌های پیچیده آموزشی و تربیتی مبتنی بر یافته‌های علمی و پژوهشی باشند.  برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته‌ها و گفتگو برای تعدیل، تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی‌های حرفه‏ای را فراهم می کند. این فرآیند از مشاهده تأملی آغاز و به درس پژوهی در سطح مدرسه و کلاس‌درس جهت کسب مهارت‌های یادگیری مادام‌العمرو قرار گرفتن در چرخه توسعه حرفه‏ای مداوم ختم می‌شود. مطالعه مسئله‌های آموزشی/تربیتی در سطح کلاس‌درس و مدرسه زمینه‌ساز عمل مستقل حرفه‌ای معتبر و کسب تجربیات دست اول است. فرصت‌های یادگیری تدارک دیده شده باید امکان تلفیق‌نظر و عمل تربیتی را در موقعیت‌های واقعی، برای یافتن راه‌حل‌های قابل دفاع (با پشتوانه نظری و پژوهشی) جهت پاسخ به مسئله‌های آموزشی/ تربیتی تدارک ببیند. در برنامه کارورزی دانشجو با درک مبانی نظری قادر خواهند بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیت‌های تربیتی/ آموزشی را  با ارائه شواهدی از پژوهش‌ها/ یافته‌های علمی پشتیبانی نموده و نشان دهند که چگونه این  تصمیمات در برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش‌آموزان از پشتوانه نظری لازم برخوردار است. در کارورزی(1) دانشجویان توانایی تحلیل موقعیت‌های واقعی و انطباق آن با یافته‌های نظری را در قالب پژوهش روایتی کسب کرده و ظرفیت‌های حرفه‌ای خود را توسعه خواهند داد.



خرید و دانلود گزارش کارورزی 1دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و آماده


دانلود فایل فلش گوشی چینی سامسونگ SAMSUNG Clone SM-G530H MT6572 با اندروید 4.4.2 با لینک مستقیم

دانلود فایل فلش گوشی چینی  سامسونگ SAMSUNG Clone SM-G530H MT6572  با اندروید 4.4.2 با لینک مستقیم

موضوع:

دانلود فایل فلش گوشی چینی  سامسونگ SAMSUNG Clone SM-G530H MT6572  با اندروید 4.4.2 با لینک مستقیم 

 

 

 

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر



خرید و دانلود دانلود فایل فلش گوشی چینی  سامسونگ SAMSUNG Clone SM-G530H MT6572  با اندروید 4.4.2 با لینک مستقیم