موضوع فارسی :بررسی مهارت های فراشناختی دانشجویان تربیت معلم
موضوع انگلیسی :An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills
تعداد صفحه :8
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
هدف از این مطالعه به منظور تعیین اینکه آیا سطح مهارت فراشناختی از دانشجویان تربیت معلم زبان انگلیسی تغییر است
بسته به جنس، سطح کلاس و فارغ التحصیل نوع دبیرستان و نشان می دهد که رابطه بین فراشناخت
مهارت ها و موفقیت تحصیلی. گروه مورد مطالعه از پژوهش در مدل های غربالگری رابطه متشکل از 210 دانشجویان تربیت معلم
و "مقیاس مهارت های فراشناختی" توسعه یافته توسط Alt?nda? (2008) به عنوان ابزار جمع آوری داده ها استفاده می شود. به عنوان یک نتیجه از این مطالعه،
فاش شده است که مهارت های فراشناختی از نامزدها معلم در سطح متوسط ??بوده است و آن را به یک نشان داده است
معنی های مختلف برای استفاده از دانش آموزان دختر و آن است که از تفاوت بسته به نوع نشان داده نشده است
فارغ التحصیلان مدرسه و سطح کلاس. ارتباط سطح پایین مثبت و بین مهارت فراشناختی تشخیص داده شده است
سطوح و میانگین موفقیت تحصیلی. یافته های این مطالعه سهم از مهارت های فراشناختی را نشان داد
موفقیت تحصیلی و در نتیجه، به یادگیری و آن پیشنهاد شده است که فعالیت های بهبود این مهارت ها باید
اغلب در محیط یادگیری اعمال