روانشناسی و مشاوره تدریس

روانشناسی و مشاوره تدریس

روانشناسی و مشاوره تدریس

نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:36

قیمت:2000 تومان

دانلود و خرید به صورت آنلاین

مقدمه:

اغلب دانش آموزان در جائی که هستند وجود ندارند بلکه در جائی که نیستند به سر می برند.

خلاقیت آدمی بیش از آنکه مرهون یادگیری آموزشگاهی باشد مدیون فراموشی قالب های آموزشی است.

تنها هنر مدرسه این است که با عث می شود آدمی قدر اوقات فراغت خود را بداند.

مفیدترین، شریفترین و در عین حال ظریفترین کار معلم آن است که به جای پر کردن ذهن دانش آموزان تا آنجا که میتواند ذهن آنان را تهی و خالی کند. آنگاه اشتها،رغبت و گرسنگی فزاینده در طلب علم و معرفت حاصل میشود.

در یک نظام آموزشی بیمار ،تبعیت،تقلیدوتمکین،مجموعه عناصر یکپارچه نردبان چند پارچه ارتقا به مدارج بالاتر و مدارج والاتر است.

در نظام های آموزشی ،تمرکز اصلی روی انتقال اندیشه دیگران به دانش آموزان است و نه مهارت اندیشه سازی و اندیشه ورزی توسط خود دانش آموزان کنش وری ذاتی مدرسه ،در نهایت ،هر اندیشمند مولد و خلاقی را به موجودی مقلد و علم گریز تبدیل می کند.

گاهی بد نیست که گفته هاری ترومن را به یاد داشته باشیم که می گفت : این شاگردان متوسط هستند که جهان را تغییر داده اند و نه دانش آموزان برتر و زرنگ.

 

 

پذیرش هیجان و احساسات:

 

"ترس  ، خشم ، شادی " عمده‌ترین هیجان‌های طبیعی انسان است: با این وجود گاهی برای اجتناب از احساس اضطراب و ترس سعی می‌کنیم در موقعیت‌های طبیعی اضطراب آور برخوردهای عاری از هیجان داشته باشیم؛ چنین برخوردی یک نوع خونسردی مصنوعی است که می‌تواند به نوعی در دراز مدت باعث مشکلات روانی در فرد یا افراد شود. همچنین بعضی مواقع فرونشانی هیجان‌ها و عواطف باعث عدم تفکیک مناسب بین شادی‌ها و غمهای طبیعی (بهنجار) و غیر طبیعی (نابهنجار) می شود.

در واقع هیچ علتی برای شرمگین شدن از "داشتن احساس ترس یا دیگر احساسات به هنگام امتحان‌های دشوار یا موقع یادگیری اسکی ، یادگیری شنا یا مواجهه با یک رویدادهای خوشایند یا ناخوشایند "وجود ندارد، و قبول آنها بهتر از "انکار ، سرکوب و..." آنها است. بدین ترتیب اگر قبول کنید که این هیجان‌ها را دارید و آنها حق طبیعی شماست؛ در آن صورت راه ابراز و کاهش آنها را بصورت‌های مستقیم و غیر مستقیم پیدا خواهید کرد

شناسایی زمینه‌های آسیب‌زا:

وقتی بکوشید که علت و موقعیت‌های ناراحتی خود را به روشنی بشناسید ممکن است؛ بتوانید موقعیت‌های مورد نظر را بصورت تازه‌ای ببینید. در واقع رویکردتان به علت‌ها و موقعیت‌های اضطرار آور نباید "یک بعدی" (Unidirectional) و بدون بررسی باشد، در آن صورت است که می‌توانید متناسب با توانایی‌های شخصی و عوامل محیطی راههایی را برای مقابله صحیح با آنها پیدا کنید.

"برنامه‌ریزی برای جلوگیری از احساس درماندگی در دقایق آخر ، صحبت با افراد مطمئن در مورد زمینه‌های آسیب‌زا و اضطراب‌آور ، شرکت در کلاس‌های آموزشی مخصوص (بویژه اگر مفید بودن آنها ثابت شده است)" بعضی از اقدامات برای مقابله صحیح می‌باشد.



خرید و دانلود روانشناسی و مشاوره تدریس


مقاله ترجمه شده بهبود چارچوب R-SWAT-FME برای تایید متغیرهای چندگانه و توابع چند منظوره

مقاله ترجمه شده بهبود چارچوب R-SWAT-FME برای تایید متغیرهای چندگانه و توابع چند منظوره

این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف به صورت لاتین و فارسی جمعا  در 36 صفحه می باشد.

 

Improvement of the R-SWAT-FME framework to support multiple
variables and multi-objective functions

این مقاله تازه ترجمه شده است. ترجمه متن بسیار روان و قابل فهم می باشد. در ترجمه مقاله از واژه های سلیس فارسی استفاده شده و در نوع خود بی نظیر می باشند.
مشابه این محصول در سایت های دیگر با قیمتی بسیار بالا ارائه شده است. تیم ما جهت رفاه حال شما دانشجویان عزیز محصول را با قیمتی مناسب عرضه می کند.
برای دانلود رایگان مقاله اینجا کلیک کنید و ترجمه آن را در همین صفحه خریداری نمایید.



خرید و دانلود مقاله ترجمه شده بهبود چارچوب R-SWAT-FME برای تایید متغیرهای چندگانه و توابع چند منظوره


دانلود تحقیق درباره کودک و تلویزیون

دانلود تحقیق درباره کودک و تلویزیون

 چکیده فصل اول:
•    تعریف مسئله:برنامه های تلویزیون به جهت اینکه یکی از جذابترین مطالب مورد کودکان است تاثیر فراوانی برروحیات آنان می گذارد.
•    فرضیه:بیان مسئله و موضوع مورد تحقیق به زبان ساده و روشن.
•    اهمیت و ضرورت انجام کار:علاقمندی کودکان به تلویزیون 75%بیش از علاقه آنان به رادیو است.
•    تلویزیون به علت مدت برنامه و استمرار آن کودکان را تحت تاثیرقرار        می دهد.
چکیده فصل دوم :
•    تحقیقات در زمینه تلویزیون درایران در واحد تحقیقات اجتماعی وازشیابی برنامه ها ، صورت گرفته است.
•    تحقیقات در سال  1983 نشان می دهد خانواده ها یی که تلویزیونوجود دارد ساعت خواب اطفال تغییر می کند
•    بطور متوسط  ، کودکانی که در سنین دبستان و دبیرستان هستند بین ( 6 تا 16سال)بین 12تا 24ساعت از وقت خود را هفته با تلویزیون می گذرانند
•    تحقیقات در سال  1983 نشان می دهد خانواده ها یی که تلویزیونوجود دارد ساعت خواب اطفال تغییر می کند
چکیده فصل سوم :
•    پدران ومادر حق دارند که بدانند تلویزیون چه تاثیری  برفرزندانشان دارد.
•     اصولا معلوم نیست که تماشای برنامه های تلویزیونی در محیط خانه، باعث  می شود که اطفال در محیط مدرسه فعالیت بهتری از خود نشان بدهندیاخیر؟
•    معمولا اطفالی که درمدرسه نمرات بد به دست می آ ورند، کسانی هستند که در منزل اوقات بسیاری از وقت آزاد خود را به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند.
•    .تماشای بیش از حد تلویزیون، سلامت روح و روان کودکان را به خطر انداخته و استعدادهای روحی و اجتماعی آنان را فلج می کند.
•    47 درصد کودکان به هنگام دیدن تلویزیون و بعد از آن دچار درد چشم وناراحتی بصری می شوند .
•    مطالعه تاثیرات هر یک از عوامل و پدیده های اجتماعی بر روی انسان، مشکل تر از مطالعه همان تاثیرات بر روی اشیاء و موجودات بی جان است.

 

شامل 47 صفحه word



خرید و دانلود دانلود تحقیق درباره کودک و تلویزیون


فرمول محاسبه سود بانکی و اقساط تسهیلات در عقود مبادله ای ( تقسیطی ) و محاسبه سود هرقسط به صورت ساده و پلکانی

فرمول مذکور در غالب فایل اکسل و بر اساس آخرین دستور العمل های بانک مرکزی ، جهت محاسبه سود و اقساط تسهلات در عقود مبادله ای (تقسیطی) مانند فروش اقساطی و جعاله واجاره به شرط تملیک  به صورت ساده و پلکانی می باشد.

این فرمول مناسب برای  استفاده افراد عادی و همچنین مدیران مالی شرکتها جهت محاسبه سود هر قسط و نهایتا تعیین سود هر سال به صورت تفکیکی جهت پاسخگویی به مدیران و حسابرسان قانونی می باشد.

ضمنا از این فرمول می توان جهت محاسبه عقود مشارکتی ای که در سررسید پرداخت نگردیده و تقسیط گردیده استفاده نمود .



خرید و دانلود فرمول محاسبه سود بانکی و اقساط تسهیلات در عقود مبادله ای ( تقسیطی ) و محاسبه سود هرقسط به صورت ساده و پلکانی