نمونه سوالات براساس کتاب عباس سعیدی پور و بلقیس روشن می باشد این نمونه سوالات برای دانشجویان رشته زبانهای خارجه پیام نور و دیگر دانشجوبان دانشگاه های ایران قابل استفاده میباشد.کدهای درسی ذیل برای رشته های دانشجویان پیام نور می باشد:
کد درس رشته مترجمی زبان انگلیسی 1212058
کد درس رشته ادبیات انگلیسی 1212116کد درس آموزش زبان انگیسی 12125082نمونه سوالات در 40 به همراه پاسخنامه تا آخرین ترم سال گردآوری گردیده است
از تصاویر گالری دیدن فرمایید
تعداد مشاهده:
247
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 39
حجم فایل:47,588
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 12:00
مقدمه :
در نخستین روزهای کار با کامپیوتر ، تعداد کامپیوتر ها کم و برنامه های کاربردی اغلب پروژه های کوچک و یک نفره بود . از طرفی هزینه های نرم افزاری درصد کوچکی از کل هزینه سیستم کامپیوتری را تشکیل می داد و قدری خطا در تخمین هزینه های نرم افزاری ، تاثیر اندکی برجای می گذاشت . به تدریج تعداد ، اندازه و اهمیت برنامه های کاربردی و از طرف دیگر هزینه های ایجاد نرم افزارشروع به رشد نمود ، به گونه ای که امروزه نرم افزار گران ترین عنصر هر سیستم کامپیوتری به شمار می آید و افزایش بیش از حد هزینه ها برای سازنده نرم افزار مصیبت بار خواهد بود . در نتیجه این رشد ، تاثیر خطاها در تخمین هزینه نرم افزار بیشتر و بدتر شد . در نتیجه امروزه تخمین هزینه پروژه های نرم افزاری اهمیت زیادی پیداکرده است, در این مقاله بعداز تعریف تخمین هزینه و انواع تخمین به تعریف ومقایسه سه روش از روشهای تخمین هزینه های نرم افزاری یعنی روش امتیاز کارکردی (FUNCTION POINT =FP) ,روش COCOMO و روش FPROM می پردازیم .
فهرست مطالب:مقدمه :
تعریف تخمین هزینه :
انواع تخمین :
1 ـ تخمین ساخت یافته : (structured estimating )
2 ـ تخمین تحلیلی ( Analytical estmating )
3 ـ تخمین مقایسه ای (Comparative estimating )
روش FPROM :
تعیین اعتبار روشهای امتیاز کارکردی, COCOMO در تخمین پروژه های :
تعیین اعتبار روش FPROM :
مشکلات متداول دربرآورد هزینه های پروژه نرم افزاری :
نتیجه گیری :
پا نویسها:
منابع و ماخذ :
منابع اصلی انگلیسی:
تعداد مشاهده:
170
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.DOC
فرمت فایل اصلی: DOC
تعداد صفحات: 14
حجم فایل:106
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 12:00
مقدمه:
کلمه اینترنت مخفف "Interconnected Networks" و به معنی شبکههای بههممرتبط است. اینترنت سیستمی برای توزیع و تبادل اطلاعات در سطح جهان است که براساس آخرین آمار موجود در حال حاضر 226 کشور به آن متصل هستند. این مجموعه به همراه فناوریهای ساده کاربردی، سبب کاهش هزینهء نشر الکترونیکی شده است (1).در هر صورت، وب یک عنصر منسجم و واضح مستقل نیست، بلکه دو عنصر مجزای وب وجود دارند: وب قابلرویت و دیدنی، و وب نامرئی و غیرقابل رویت(2).برای فهم کاربرد این دو عنصر و برای ارزیابی اطلاعات ضرورت دارد که از موضوع خارج شویم و ببینیم چگونه صفحات وب تولید میشوند.دو نوع صفحهء وب وجود دارند: استاتیک و دینامیک.صفحات وب استاتیک توسط طراح وب، در خدماتدهندهء وب نصب میشوند و برای هر کس و هر چیزی که وب سایت را مشاهده کند قابل دسترساندو هر تغییری هم باید به صورت دستی انجام شود.صفحات وب دینامیک توسط رایانه با بهکارگیری دستورهای یک زبان دستنوشته(1) و اغلب «سیجیآیجاوا»(2)که به عنوان پلی بین سرویسگرهای پروتکل انتقال ابرمتن (3) و کاربران وب عمل میکند، ایجاد می شود.دستورهای یک زبان دستنوشته، نتایج را در یک صفحهء خالی وب جا میدهند و به کاربر، صفحهء وب دینامیک را ارائه میدهند. صفحات وب استاتیک اطلاعات عام و کلی را برای کاربر تهیه میکند، در حالی که صفحات وب دینامیک، اطلاعات منحصربهفرد را برای کاربر تهیه مینمایند. صفحات وب استاتیک برای همهء کاربران قابل رویتاند و در دسترس می باشند.
فهرست مطالب:چکیده
مقدمه
موتورهای جستجوگر(4) و راهنماهای وب
راهنماهای وب
موتورهای جستجوگر
اسپایدرهای موتورهای جستجوگر
نمایهء پایگاه اطلاعاتی موتور جستجو
نرمافزار بازیابی اطلاعات
پورتالها
توسعه و تکامل فناوری جستجو
موتورهای جستجوی ماورا
جستجوی زبان طبیعی
تجزیه و تحلیل متکی بر اتصال
«گوگل»
(20)Clever
Focused Crawler
جستجوی گروههای خبری
اطلاعات شرکتها
فایلهای تصویری و چندرسانه ای
مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت
و بالاخره سه ابزار جستجوی باقیمانده یعنی
درجهبندی موتورهای جستجوگر
نتیجهگیری
پینوشتها
تعداد مشاهده:
195
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: DOC
تعداد صفحات: 17
حجم فایل:212
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 12:00
مقدمه:
تحصیل علم از دیر باز امری مهم و مورد توجه بشر بوده است و در همه اعصار و قرون ، آموزش و تحصیل یکی از جوانب زندگی بشری به شمار رفته است.این امر در تاریخ خود ، دوره های مختلفی را طی کرده است و همیشه با یک مشکل مهم درگیر بوده است ؛ آن مشکل عبارت است از؛ بعد مسافت مکانی ، که بشر دوستار علم همیشه در پی یافتن راه حلی برای مبارزه و از میان برداشتن این معضل بوده است و در تقابل با این مشکل انسان به تحصیل مکاتبه ای و از راه دور روی آورد. که اکنون به گوشه ای از تاریخچه آن خواهیم پرداخت آغاز تحصیل از راه دور بر می گردد به حدود 60 سال قبل زمانی که یک مؤسسه خیریه و عملی برای دانش آموزانی که در نقاط کور کشورشان قرار داشتند و امکانات آموزشی نیز در آن نواحی وجود نداشت ، به فکر افتاد تا از راه مکاتبه ای به آن دانش آموزان طالب علم خدمات آموزشی ارائه دهد. پس از آن یک شبکه رادیویی مخصوص افرادی که نمی توانستند در مدارس درس بخوانند راه اندازی گردید و در ساعتهای مختلف درسهای مربوط به کلاس خاصی ارائه می شد و در پایان دروس امتحانی نیز گرفته می شد و نتایج آن به آدرس محل سکونت شخص فرستاده می شد . بعداً از طریق تلویزیون نیز این امکانات ارائه شد اما با کیفییت بالاتر ، ولی با ظهور اینترنت و امکانات سریع و آسان آن در سال 1989 اینترنت نیز به جمع ارائه کنندگان تحصیل از راه دور پیوست که در سالهای اخیر با پیشرفت اینترنت دانشگاههای مختلف که خدمات آموزشی خود را از طریق اینترنت ارائه داده اند روز به روز بیشتر می شود . کارشناسان معتقدند که در قرن 21 تعداد بسیاری از دانشجویان از طریق اینترنت به کسب علم و دانش خواهند پرداخت. انگیزه ای که ما را بر آن داشت تا به تحقیق در مورد دانشگاههای مجازی بپردازیم شنیده های ما از اخبار و افراد به صورت مبهم بود ، پس خود تصمیم گرفتیم به طور کامل در این زمینه تحقیق کنیم.
فهرست مطالب:
پیشگفتار
چکیده
مقدمه
فصل اول :
مزایای تحصیل از راه دور
معرفی چند مرکز دانشگاهی اینترنتی
دانشگاه کالیفرنیا
عملکرد ایران دراین زمینه
فصل دوم :
بررسی یک مرکز آموزشی اینترنتی VU
نتیجه گیری و جمع بندی
پیشنهادات و نظرات
منابع و مآخذ
تعداد مشاهده:
174
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.DOC
فرمت فایل اصلی: DOC
تعداد صفحات: 33
حجم فایل:206
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:59
نام کامل :
شماتیک و سرویس منوال
SM-T320شماتیک و boardview تبلت در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می
شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل
نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک
تبلت می باشند .برای تعمیراتتبلت تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview تعمیراتی استفاده می نمایند که
boardview تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم
می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو
تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی
بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می
باشد چرا که مشکل سخت افزاری تبلت می تواند از مسیر های دیگر حتی یک
مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از
شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد
تعداد مشاهده:
362
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 100
حجم فایل:3,971
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:57