گزارش کارآموزی فعالیت در شرکت طراحی و گرافیکی

گزارش کارآموزی فعالیت در شرکت طراحی و گرافیکی

معرفی مکان کارآموزی

جایی که من برای گذراندن واحد کارآموزی انتخاب نمودم شرکت لیتوگرافی بصیر بود .

من در تاریخ 18/12/1389 کارآموزی خود را شروع کردم و از گذراندن کارآموزی در آن شرکت راضی بودم.در آن شرکت  تمامی فعالیت های گرافیکی و طراحی اعم از برنامه نویسی و گرافیست و چاپ بنرهای تبلیغاتی با ابعاد و اندازه های مختلف و غیره انجام می شد و میتوانست مکان فو ق العاده ای بر هر کسی اعم از دانشجو و .. باشد،من هم به کارهای طراحی خیلی علاقه داشتم وخیلی سعی کردم که بخش طراحی را به عنوان محل کارآموزی انتخاب کنم.و  بتوانم در آنجا کارهایی یاد بگیرم و از دانش خودم که قبلا کسب کرده بودم استفاده کنم و بتوانم کم وکاستی های خود را برطرف سازم

 

تعداد صفحات 70 word

فهرست مطالب:

معرفی مکان کارآموزی......................4

وظایف من در کارآموزی....................5

مقدمات اولیه برای شروع کار..............6

آشنایی با نرم افزار  ...............7

آشنایی با نرم افزار های شرکت Adobe  

آشنایی با شبکه و سرویس های آن در شرکت .

امنیت شبکه .......................52

مقابله با ویروس ها در شبکه شرکت .................53

نصب  Fire Wall  بر روی سیستم های شرکت .......................................54

آشنایی با Map Network Drive

آشنایی با DNS  

آشنایی با DHCP

مفهوم دامین و طریقه ساخت آن .58-56

فعالیت های انجام شده در زمینه Office 2007 60-58

سازماندهی فایلها و پرونده ها............61

انجام کارهای اینترنتی شرکت .......63-62

نتیجه گیری پایانی............64

خلاصه فعالیت های انجام شده ......................65



خرید و دانلود گزارش کارآموزی فعالیت در شرکت طراحی و گرافیکی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.