گزارش کارآموزی فعالیت در بیمه توسعه رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

گزارش کارآموزی فعالیت در بیمه توسعه رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 55 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

معرفی مکان کارآموزی.........................................................4

وظایف من در کارآموزی........................................................5

فـــــــــــــــصل دوم :

1-2 امنیت شبکه............................................................. 6

1-1-2 مفاهیم امنیت شبکه ....................................................6

فــــــــــــــصل سوم :

1-3 نصب  Fire Wall  .................................................13

2-3 آشنایی با DNS  .....................................................13

3-3 آشنایی با DHCP.......................................................13

4-3 مفهوم دامین و طریقه ساخت آن ...........................................14

5-3 آشنایی با اکتیو دایرکتوری و اجزای آن .................................15

1-5-3 چرا Service Directory  .......................................16

2-5-3 اکتیو دایرکتوری چگونه کار میکند......................................17

3-5-3 مــــزایای اکتیو دایرکتوری .........................................17

6-3 پروتکل های امنیتی شبکه ها ........................................18

1-6-3 پروتکل امنیتی IPsec ..............................................20

 2-6-3 پروتکل امنیتی Transport Layer Securit.................21

 

7-3 انــواع حملات................................................................23

1-7-3 حمله های لایه کاربرد( virus, worm)..................................24

 

2-7-3 راههای مقابله با چند حمله ................................................26

8-3 اعمال سیاست با Group Policy..................................27

1-8-3 ایجاد Organization Unit ..........................................28

2-8-3 تنظیم Proxy برای کاربران بصورت گروهی .............................29

3-8-3 تنظیمات و حذف و اضافه گزینه های مربوط به Control Panel ......31

9-3     10نکته برای حفظ امنیت ........................................32

10-3 خلاصه مطالـــب..................... ..............................35

منــــــــــــابع......................................................................36

 

معرفی مکان کارآموزی :

 

جایی که من برای گذراندن واحد کارآموزی انتخاب نمودم شرکت بیمه توسعه  نهاوند بود. من در تاریخ  3/4/ 1391 کارآموزی خود را شروع کردم و از گذراندن کارآموزی در آن شرکت راضی بودم.در آن شرکت  تمامی فعالیت های گرافیکی و طراحی و انجام کارهای تایپ و کارهای مربوط به بایگانی اطلاعات بیمه شدگان را انجام می شد و میتوانست مکان فو ق العاده ای بر هر کسی اعم از دانشجو و .. باشد،من هم به کارهای طراحی خیلی علاقه داشتم وخیلی سعی کردم که بخش طراحی را به عنوان محل کارآموزی انتخاب کنم.و  بتوانم در آنجا کارهایی یاد بگیرم و از دانش خودم که قبلا کسب کرده بودم استفاده کنم و بتوانم کم وکاستی های خود را برطرف سازم.

 

 

 

 

 

 

وظایف من در محل کارآموزی :

 

من در امور کارهای کامپیوتری در این شرکت فعالیت میکردم. البته گاهی اوقات نیز برای گرفتن اطلاعات از متقاضیان بیمه و بررسی اطلاعات نیز همراه سرپرست شرکت میرفتم. اما در کل ، من با تایپ نامه های شرکت و وارد کردن اطلاعات بیمه و بیمه شوندگان و کارهای کامپیوتری دیگر که برای پیشرفت امور شرکت مهم بود؛ شرکت را یاری میدادم. لازم بذکر است در کارهای شبکه و گرافیکی این شرکت نیز نقش اساسی داشتم همچنین در این دوره با بسیاری از اجرای شبکه و نحوه کار با آنها و پیکربیندی آنها آشنا شدم که این خود یک شانس و پیشرفت خوب در دوره تحصیل من بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



خرید و دانلود گزارش کارآموزی فعالیت در بیمه توسعه رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.