دانلود پروژه جمع آوری منی در گاو نر

دانلود پروژه جمع آوری منی در گاو نر

جمع آوری منی در گاو نر با مهبل مصنوعی شامل استفادة درست از حیوانات تحریک کننده، مهار شده است که گاو نر سوار آنها می شود. تحریک کننده های مصنوعی (مترسک) نیز ساخته شده اند، ولی بندرت مورد استفاده قرار می گیرند. پرش گاو نر بر روی حیوان تحریک کننده یا مترسک برای انجام انزال و جمع آوری منی با مهبل مصنوعی ضروری است. حیوان تحریک کننده علاوه بر این که به این هدف جامة عمل می پوشاند، تحریک جنسی لازم برای آمادگی کافی گاو نر جهت انزال را نیز تأمین می کند که این مورد در استفاده از مترسک بخوبی حیوان صورت نمی گیرد. از گاوهای ماده، گاوهای نر و یا گاوهای نر اخت شده می توان به عنوان حیوان تحریک کننده استفاده نمود.

هنگامی که جمع آوری منی از سمت راست گاو نر صورت می گیرد، مهبل مصنوعی باید در دست راست قرار گیرد، بطوریکه کف دست به سمت بالا باشد و آن را با موازات مسیر حرکت قضیب نگه دارد. در حالی که گاو نر سوار می شود و قضیبش را راست می گردد، دست چپ برای هدایت قضیب به داخل مهبل مصنوعی با گرفتن غلاف قضیب مورد استفاده قرار می گیرد. قضیب نعوذ کرده نباید با دست لمس شود، زیر این کار باعث می شود که قبل از ورود به داخل مهبل مصنوعی، قضیب منقبض شود و احتمالاً انزال صورت نگیرد.

 

این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات:6



خرید و دانلود دانلود پروژه جمع آوری منی در گاو نر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.