پروژه آماده: سیستم پشتیبانی کایزن در مدیریت و بررسی جنبه های مختلف آن (139 صفحه فایل ورد - word)

پروژه آماده: سیستم پشتیبانی کایزن در مدیریت و بررسی جنبه های مختلف آن (139 صفحه فایل ورد - word)

 

 

 

 

 

 

 

 

در آوریل 1991 بعد از گذرانیدن تعطیلات در سواحل مدیترانه مدیران اجرایی شرکت جنرال موتورز به لندن پرواز کردند تا در یک کارگاه آموزش کایزن در لوتن شرکت کنند . کارگاه آموزشی کایزن از طریق موسسه کایزن برای شرکت جنرال موتور در اروپا طراحی و اجرا گردیده بود . آقای باب امیتون مدیر اجرایی شرکت بزرگ جنرال موتورز اروپا خود شخصا در این آموزش شرکت کرده بود . برنامه آموزش یک دوره پنج روزه در کارخانه واکسال از شرکت جنرال موتورز بود برای مدت یک هفته مادر هتل نزدیک کارخانه اقامت کرده و در تمامی برنامه های کارگاه کایزن شرکت کردیم .این برنامه یک فعالیت کاملا غیر عادی بود که در تاریخ تاسیس شرکت جنرال موتورز تحقق می یافت برای مدت پنج روز مدیران حاضر دور از تشریفات و پست های شغلی خود در کف کارخانه مشغول بودند . کارگاه آموزشی در پایان بسیار موفقیت آمیز بود و همگان آنچه را که در خود در ایجاد آن نقش مؤثر داشتند هیجان زده شده بودند ، این فعالیت ها برای مدیران قدرت کایزن را پدیدار ساخت .

فعالیت کارگاه آموزشی که در لوتن اجرا شد موجب گسترش آن در سایر مراکز شرکت جنرال موتورز در اروپا گردید . امروزه بسیاری از شرکتها در دنیا از مکانیزمها بهره می برند و توانسته اند بهره وری سازمان خود را تا 50 درصد در مدت کوتاهی افزایش دهند ، علی رغم تعریف کلی که برای کایزن شده است کارگاه آموزشی کایزن یک حمله رد آسا برای بهبود است

فهرست:

1- کایزن چیست؟

2- رویه استاندارد برای کارگاههای آموزشی کایزن

3- جعبه ابزار کایزن

4- سیستم پشتیبانی کایزن

5- کایزن به عنوان سیستم مدیریت نوین

6- مودا (اتلاف) چیست

7-5S

8- بهبود چیست

9- دو وظیفه برای هر مدیری در هر سطحی تعریف کنیم

10- در جستجوی ضایعات

11- الگو برداری

12- نظام پیشنهادات

13- اتوماسیون کم هزینه(LCA)

14- ابزارهای مهم در ارتباط با کایزن

15- TPM

16- توسعه عملکرد کیفیت(QFD)

17- مهندسی مجدد



خرید و دانلود پروژه آماده: سیستم پشتیبانی کایزن در مدیریت و بررسی جنبه های مختلف آن (139 صفحه فایل ورد - word)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.