کتاب گمشده آنکی (پرفروش ترین کتاب دنیا)

کتاب گمشده آنکی (پرفروش ترین کتاب دنیا)

* پرفروش ترین کتاب دنیا *عنوان: کتاب گمشده آنکی
نویسنده: زکریا سیچین 
زکریا سیچین، یکی از نویسندگان توانمند عصر حاضر بود. وی در تاریخ 11 جولای 1920 در روسیه متولد شد و در تاریخ 9 اکتبر سال 2010، در سن 90 سالگی در شهر نیویورک دیده از جهان فروبست. زکریا سیچین، علاوه بر آن که یک نویسنده چیره دست به شمار می‌رفت، بلکه یکی از طرفداران حضور بیگانگان فضایی در گذشته دور بود. او معتقد بود بناهای عظیمی نظیر اهرام مصر نمی‌توانند تنها ساخته دست بشر باشند، زیرا این مکان‌ها پیچیدگی‌هایی دارند که حتی انسان امروزی نیز با این همه تجهیزات قادر به کشف آن‌ها نیست. از وی آثار متعددی بر جا مانده است که امروز می‌خواهیم یکی از بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر علاقه مند به نظریه‌ بیگانگان باستانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه خواندن این کتاب را از دست ندهید. نام این کتاب «کتاب گمشده آنکی» است که 14 فصل داشته که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند. توجه داشته باشید که این کتاب بسیار کمیاب است و برای شما عزیزان بهترین ترجمه آن را انتخاب کرده‌ایم. سیتچین در این کتاب مباحث مختلفی را پیرامون بیگانگان باستانی مطرح می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به تمدن آنوناکی اشاره کرد. خلاصه‌ای از متن کتاب:
"حدود 445000 سال پیش، فضانوردان سیاره‌ای ناشناخته در جستجوی طلا به زمین آمدند. پس از فرودی ناموفق در یکی از دریاهای سیاره زمین، تا ساحل قدم زنان ادامه دادند و در آن‌جا، اریدو (خانه‌ای در دوردست) را بنا کردند. مدتی بعد، این اریدوی تازه تاسیس به یک پایگاه ماموریتی کامل با یک مرکز کنترل ماموریت، یک ایستگاه فضایی، فعالیت‌های معدنی دگردیسی پیدا کرد. نیاز به نیروی انسانی آن‌ها را مجبور کرد تا از مهندسان ژنتیک برای خلق انسان‌های اولیه‌ی کارگر استفاده کنند. طوفان سهمگینی که زمین را درنوردیده بود، شروعی دوباره را تحمیل کرد. فضانوردان فرازمینی به خدایان زمینیان تبدیل شدند، نوع بشر را ساختند و آن‌ها را به پرستش کردن تعلیم دادند و...."
پ.ن: به دلیل این که این کتاب کمیاب است و به راحتی نمی‌توان آن را در بازار یافت و خرید، بنابراین ما آن را با هزینه ای بسیار ناچیز برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانید آن را خرید و سپس دریافت کنید. این کتاب تماما توسط موسسه مهر ترجمه شده است.

خرید و دانلود کتاب گمشده آنکی (پرفروش ترین کتاب دنیا)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.