دانلود فایل WORD با عنوان تلویزیون های رنگی

دانلود فایل WORD با عنوان تلویزیون های رنگی

فایل 64 صفحه میباشد و هر آنچه که شما راجع به تلویزیون های رنگی به آن نیاز دارید بی شک در این فایل یافت میشود.

پیشگفتار :

در سال 1831 میشل فارادی و جوزف هانری آزمایشاتی پیرامون الکتریسته و مغناطیس و تبدیل متقابل آنها انجام دادند . این آزمایشات منشاء اختراع و پیدایش دستگاهها و سیستم‌های متعددی شد که از جمله انها رادیو و تلویزیون را می توان برشمرد .

در سال 1844 ساموئل مورس تلگراف را ابداع کرد و بر این اساس در سال 1826 گیووانی کاسیلینی تصیر را در مسافت طولانی انتقال داد . در سال 1873 می و اسمیت نحوه تبدیل نور به جریان الکتریکی توسط عنصر سلنیوم را بررسی و تئوری ارسال الکتریکی تصویر را ارائه دادند . در سال 1875 تامسون تئوری ارسال بی سیم اطلاعات را بیان نمود و در سال 1876 تلفن توسط گراهام بل اختراع گردید .

در سال 1889 اولین تصویر متحرک با همکاری مشترک Eastman’s film و Edison’s camera به نمایش درآمد . در همین سال شرکت کداک نخستین فیلم تصاویر متحرک براین مایش پروژکتوری را ارائه کرد . در سال 1897 نخستین لامپ دوربین تلویزیونی توسط کارل فردیناند بارن اختراع گردید و در سال 1905 دیسک متحرک نیکپو مورد آزمایش قرار گرفت . در سال 1906 لامپ خلاء توقیت کننده توسط لی دوفرست ساخته شد .

در همین سال بوریس رزینگ روسی از ترکیب اشعه کاتدی و صفحه نیکپو نخستین تلویزیون جهان را به طور عملی مورد آزمایش قرار داد . در سال 1907 بوریس رزینگ ....



خرید و دانلود دانلود فایل WORD با عنوان تلویزیون های رنگی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.