مقاله همراه با ترجمه: تحلیل کمی ریسک برای مدیریت پروژه (Quantitative Risk Analysis for Project Management)

مقاله همراه با ترجمه: تحلیل کمی ریسک برای مدیریت پروژه (Quantitative Risk Analysis for Project Management)

عنوان انگلیسی مقاله: 

Quantitative risk analysis for project management a Critical Review


عنوان فارسی مقاله:

تحلیل کمی ریسک برای مدیریت پروژه (مروری مهم)

 

سال: 2004

تعداد صفحات ترجمه: 37

 

چکیده

یکی از موفقیت های بزرگ فکری جهان مدرن دگرگونی ریسک ، احتمال وقایع ناخواسته، از یک موضوع اجتناب ناپذیر(سرنوشت) به یک منطقه پژوهش است. تجزیه و تحلیل فرایند ریسک از ارزیابی خطرات است، در حالی که مدیریت ریسک با استفاده از تجزیه و تحلیل ریسک برای یافتن استراتژی های مدیریت برای کاهش یا رفع ریسک اقدام می کند. در مدیریت پروژه، این تکنیک برای رسیدگی به سوالات استفاده می شود "چه مدت این پروژه در نهایت طول خواهد کشید؟" (ریسک برنامه)، "چقدر در نهایت هزینه در بر دارد؟" (ریسک هزینه)، و چگونه محصولات خود را مطابق با مشخصات تولید کنیم ؟" (ریسک عملکرد).

تجزیه و تحلیل ریسک پروژه

پس از آغاز رشد و توسعه در آغاز قرن 20، روش تجزیه و تحلیل ریسک توسط ادبیات آموزشی روش تصادفی انتقادی[1] برای برنامه ریسک توصیه شد ، و شبیه سازی تصادفی هزینه ها از ساختار شکست کار[2] بود. در هر دو روش نیاز به یک خصوصیات عدم قطعیت برای زمان و هزینه برای تکمیل کارها داشت و پس از آن یک شبیه سازی مونت کارلو برای زمان کل و هزینه انجام شد.

با این حال، عدم قابل توجه ادبیات در استفاده از تکنیک ها وجود دارد. این پژوهش مصاحبه بدون ساختار با تعدادی از محققان و پژوهشگران است. این بیانیه جهانی در مورد ابزار کلی تجزیه و تحلیل کمی ریسک پروژه می باشد که آن به وضوح مفید می باشد، به دلیل آنکه به طور گسترده ای استفاده می شود و بنابراین به طور گسترده ای توصیه می شود. با این حال، همیشه توسط نظراتی ریسک پروژه تجزیه و تحلیل می شود که به خوبی توسط مدیریت پروژه درک نمی شود. همچنین مواردی وجود دارد، که توسط منابع علمی تایید شده است که تقریبا تمام شواهد برای ابزار آن داستانی بود.


 

 



خرید و دانلود مقاله همراه با ترجمه: تحلیل کمی ریسک برای مدیریت پروژه (Quantitative Risk Analysis for Project Management)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.