موضوع: تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران به اروپا)
فرمت : ورد(قابل ویرایش) با تخفیف 50 درصدی نسبت به سایر فروشگاهها
17) ذکر برخی از منابع و مآخذ :
منابع فارسی:
حافظنیا، محمدرضا(1388). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، انتشارات سمت، تهران، چاپ هشتمخاکی، غلامرضا (1379). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی، تهران: کانون فرهنگی انتشارات داریت، چاپ دوم.رهنورد ،فرج اله(1387)" عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد سازمانهای بخش دولتی ایران" پژوهشنامه مدیریت، سال هشتم، شماره 4، ص 100-77سرمد،زهره؛بازرگان،عباس؛حجازی،الهه(1386)روشهای تحقیق درعلوم رفتاری،چاپ پنجم. تهران انتشارات آگاه.سکاران،اما(1380)روش تحقیق در مدیریت مترجمان محمود صائبی،محمود شیرازی تهران مرکز آموزش مدیریت دولتیسیدجوادین،سیدرضاوهاشم آقازاده.(1383) استراتژی بازاریابی هوشمند،فصلنامه دانش مدیریت،شماره65 . ص123شیرکوند،سعید.(1379)پیوست نایران به سازمان تجارت جهانی الزامات،پیامدها وراهکارهای عملی،فصلنامه دانش مدیریت،شماره51،ص 91منابع انگلیسی:
Etemad, H. (1999). “Globalization and the small and medium-sized enterprises: search for potent strategies”, Global Outlook (formerly Business and Contemporary World), Vol.11, No.3, PP: 85-104Hohenthal, J., Johanson, J., & Johanson, M. (2003). Market discovery and the international expansion of the firm. International BusinessReview, 12, 659-672.
Hooley G., Fahy J., Greenley G., Beracs and Fonfara K. and Snoj Boris, 2005, market orientation in the service sector of the transition economies of central europe, European Journal of Marketing, 37, 1/2:86-106.
Karadeniz, E.; Gocer, K. (2007). “Internationalization of small firms: A case study of Turkish small - and medium - sized enterprises”, European Business Review, Vol.19, No.5, PP: 387-403