با استفاده از با استفاده از الگوریتم ژنتیک ویژگی های تصویر استخراج می گردد بر روی مدل صنعتی پیاده شده است و می توان به راحتی بر روی مدل های دیگر پیاده سازی نمود.
عالی برای پروژه درس الگوریتم بهینه سازی و پردازش داده مقطع ارشد هوش مصنوعی و...
به راحتی میتوان مدل را به مدل دلخواه تغییر داد.(شبیه سازی در سیمولینک متلب انجام شده است)
جواب و خروجی های تست شده است و نگران صحت برنامه ...
دریافت فایلعنوان پروژه : آب معماری کویر
فایل PDF در 10 صفحه
شرح مختصر: کویر همواره مفهومی از خشکی و بی آبی را به دنبال داشته است و آب در معماری کویر به عنوان اصلی ترین عنصر حیات بخش مطرح بوده است . در جائیکه تضاد بین خشکی و آب جلوه گر می شود, نگرش مردم نسبت به آب متفاوت از مردم سایر اقلیم ها می باشد. این نگرش متفاوت زاینده ریشه ها و مفاهیم نمادین است که همواره تبلوری کالبدی درمعماری کویر داشته است, نظیر جوشگاههای باغ ایرانی که نمادی از سرچشمه ها می باشد و از این جوشش و حرکت آب در دل خاک زندگی و معماری کویر هستی میگیرد. در کویر آب نیست اما هر خطی برخاک یادآور خاطره آب است و مهمترین عامل شکل دهنده به فضای زندگی مردم. مکانیابی شهرها, نظم شبکه معابر, توالی فضاهای باز و بسته مسکونی, امتداد حرکت قناتها, تحت تاثیر مقوله آب شکل گرفته است. مسلم آن است که جلوه های نمادین آب در معماری کویر یکی از عوامل هدایت کننده فکر معمار در خلق فضا بوده است, فضائی که به واسطه سوار شدن بر مفاهیم عمیق فکری و معنوی همواره مورد ستایش بوده و زندگی درون خود را حفظ کرده است. امروزه با از دست رفتن این جلوه های نمادین و مفاهیم بنیادین در تفکرات معماری و خالی شدن کانسپتهای طراحی از معنا, فضاهای کالبدی زندگی به رفع نیاز فیزیکی تنزل یافته اند. هدف از این مقاله بازنگری مفاهیم نمادین آب در معماری کویر و تاثیر آن بر زندگی مردم می باشد
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 19
فهرست مطالب:
مقدمه
پرسشنامه
جدول فراوانی مربوط به سوال یک
نمودار میله ای مربوط به سوال یک
نمودار چن بر مربوط به سوال یک
واریانس وانحراف معیار مربوط به سوال دو
نمودار جعبه ای مربوط به سوال سه
نمودار ساقه وبرگ مربوط به سوال چهار
نمودار دایره ای مربوط به سوال 5
نمودار دایره ای مربوطبه سوال 6
نتیجه گیری نهایی
هدف این پروژه ، بررسی بین اوقات فراغت وعمل کرد دانش آموزان در مدرسه وخانه می باشد برای یک دانش آموز کاملا عادی است که بشنود « چرا وقت خود را تلف میکنی ؟»« چرا بیشتر درس نمی خوانی ؟ » ویا نصیحت هایی چون « بیشتر درس بخوان» بیشتر دانش آمو زان به اندازه کافی احساس مسئولیت می کنند واز اوقت خو د استفاده درس ولازم را دارند ؟ آیا در برنامه ریزی برای اوقات خود معقول عمل میکنند ؟
چقدر از زمان خود را صرف مطالعه می کنند وچه قدر از آن را هدر می دهند ؟ممکن است یک روز 2 ساعت هدر شود ، روز دیگر 3 ساعت ... ولی درپایان هفته این ساعات باهم جمع می گردد. ساعاتی که می شد بهره بیشتری از آن ها جست وعمل کرد بهتر می داشت بیشتر خانوادهها می گویند . شما به اندازه کافی درس نمی خوانی واگر بیشتر درس بخوانی نمره بهتری خواهی گرفت آیا چنین است ؟این پروژه با توزیع وپرسش نامه بین دانش آموزان آغاز گشت دراین رابطه داده ها جمع آوری شده ومورد ارزیابی وتجزیه وتحلیل قرار گرفتند دراین بررسی از محاسبات آماری ، نمودارها و نیز محاسبه احتمالات واریانس وانحراف معیار استفاده شد .
ودرنهایت از تمامی دوستانی که مارا در تکمیل پروژه یاری رساندند تشکر کامل را به جا می آوریم .
کد شطرنج با قابلیت اجرا در نرم افزار متلب و ++C
همراه با توضیح خط به خط در خود کد
آسان و کامل
این مقاله در چهارمین کنفرانس مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه شده و حاوی 26 صفحه است. چکیده: بروز و ظهور فناوری اطلاعات و ارتباطات تمامی حیطه های بشری را مورد دستخوش قرار داده است. در این میان دولتها نیز برای ارایه خدمات به ذی نفعان اجتماعی باید به باز تعریف نقش ها و کارکردهایشان بپردازند، دولت الکترونیک در پی پاسخ به این ضرورت شکل گرفته است. در کشور ما که دولت در ابتدای ورود به این حیطه می باشد، آکاهی از فرایندها و روندهای شکل گیری و استقرار موفق این امر ضرورت تام دارد. . . از اینرو در مقاله فوق ضمن مروری بر تعریف،دلایل شکل گیری دولت الکترونیک،به بررسی روند شکل گیری برنامه تکفا،ماموریت،راهبردهای کلیدی،اهداف استراتژیک، قلمروهای کلیدی و بخش های اصلی برنامه تکفا،بررسی دولت الکترونیک ایران در دو مطالعه داخلی و خارجی ارائه و سپس بر اساس تجارب بین المللی و شرایط ملی زیر ساختها و استراتژیهای لازم جهت استقرار و اجرای کارامد آن مورد بررسی قرار گرفته و توصیه ها و پیشنهادهای لازم ارائه خواهد شد.