شرح وظایف حسابداری سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان آستانه اشرفیه:
نگهداری حساب اعتبارات ، ضمن نوشتن روزمره دفاتر مربوطهتنظیم دفاتر حسابداری ( صدور برگه ، روزنامه ، کل ، معین )رسیدگی و تامین اعتبار اسناد هزینهتنظیم و تکمیل اعتبار اسناد هزینهشماره گذاری اسناد هزینهآماده نمودن لیست های حقوق بر اساس مقررات و احکام صادره و امضاء های مجازواریز کسور بازنشستگی و کشور مالیاتی و بیمه درمانی همزمان با پرداخت حقوق به واحد های زیربطصدور چک های بانکی و امضای آنهابایگانی و ظبط نسخ اضافی ، اسناد هزینه و برگه های محاسباتی و صورتحساب هاتنظیم پیش نویس ها ی مالیانجام سایر امور مربوط طبق دستور مقام ما فوق برابر و موازین مالی