تحقیق مطالعه استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی از چشم انداز مدیریت منابع انسانی/در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:خلاصه و چکیده تحقیق:برای به دست آوردن امتیاز در حالت رقابت برای مشاغل خصوصی و مهارت ها باید یک استراتژی قوی جهت جذب و حفظ فرد باهوش خلق کرد که همان استراتژی برند کارفرما است. این مقاله معنی برند کارفرما را تعریف می کند و سپس موقعیت واقعی مشاغل خصوصی را تشکیل می دهد و به بررسی روشهایی برای شرکتهای خصوصی می پردازد تا برند کارفرما را جهت ایجاد یک تصویر خوب از آن به وجود آورد. افراد با استعداد را جذب و حفظ کند و بتواند راهنمایی را برای توسعه درازمدت شرکت ها ارایه دهد.تعداد صفحات: 22فرمت فایل: wordفهرست مطالب:چکیده 11- تعاریف مفاهیم کلیدی 21-1-برند کارفرما 21-2- تاثیرات استراتژیک برند کارفرما 42 – اهمیت استراتژیک برای اجزای برند کارفرما در بخش خصوصی 52-1- آن نیاز به تغییر نقاط صنفی در رقابت تخصصی دارد. 52-2- نیاز توسعه بین المللی است. 62-4- برای افراد باهوش جستجوی رشد حرفه ای و فردی ضروری است. 73- اجرای استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی 73-1- مراحل اجرایی استراتژی برند کارفرما 73-2- فاکتورهای کلیدی برای اجرای برند کارفرما 10فرهنگ ملّی ایران 11فرهنگ مدیریت در سازمانها 13کاربرد SHRM در سازمانهای ایرانی 16پوسته فرهنگی 17نتیجه گیری 20منابع: 21