پروپزال تاثیر الگوی نگرشی مشتریان بر اعتماد و وفاداری به برند

پروپزال تاثیر الگوی نگرشی مشتریان بر اعتماد و وفاداری به برند

 

نگرش یک فرد بیانگر شیوه تفکر ، احساس و واکنش هایی است که نسبت به محیط اطراف خود دارد بر این اساس نگرش هر فرد نقش اساسی در رفتارش بازی می کند . مشتریها کالایی را می خرند که با باورهای فردی  و ارزش های اجتماعی یا فردی شان همخوانی داشته باشد و به طور کارآمد برای فرد سودآوری داشته و بتواند از هویت فردی و جمعیش دفاع کند .

 



خرید و دانلود پروپزال تاثیر الگوی نگرشی مشتریان بر اعتماد و وفاداری به برند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.