رابط بازاریابی-حسابداری - مشکلات و فرصت ها

مقاله ای با موضوع بازاریابی 

فایل اصلی 8 صفحه

لینک دانلود مقاله اصلی http://s3.picofile.com/file/8216038200/The_marketing_accounting_interface_%E2%80%93_problems_and_opportunities_9as84df1dgy.pdf.html

سال 2015

ترجمه 30 صفحه به صورت فایل word  وقابل ویرایش می باشد

چکیده :

هدف مهم این موضوع خاص کمک به متون تحقیقات بین رشته ای در مورد بازاریابی و حسابداری است. این همچنین از نقطه نظر عملی مهم است زیرا توابع بازاریابی و حسابداری اغلب تحت حمله ی شرکت ها هستند. با توجه به پژوهش های قبلی و کمک های فردی در مورد این مسئله ی خاص، ما سه موضوع مهم مربوط به رابط بازاریابی-حسابداری را از چشم انداز شغلی تغییر یافته شناسایی و بحث نمودیم: توسعه ی رابط بازاریابی-حسابداری با شامل نمودن و اداره کردن جنبه های کیفی مهم ؛ توسعه ی رابط بازاریابی-حسابداری با اداره نمودن و درگیر کردن مسائل و فرآیندهای درون سازمانی؛ و توسعه ی رابط بازاریابی-حسابداری با آنالیز تبدیل از فرآیندهای خلق ارزش به بعد پولی. ما استدلال کردیم که مدل (های) نظری اساسی بازاریابی و حسابداری، چگونگی فرموله کردن مسائل را تحت تاثیر قرار خواهد. حسابداری مدیریت، با چالش توسعه ی روش های جدید به یک چشم انداز شغلی تغییر یافته، مواجه است. ما همچنین به بازاریابی بسیار مناسبی نیاز داریم که قادر به فرموله کردن ملزومات مورد نظر باشد.



خرید و دانلود رابط بازاریابی-حسابداری - مشکلات و فرصت ها


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.