تحقیق ارزیابی عملکرد منابع انسانی/در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:خلاصه و چکیده تحقیق:فرایند ارزیابی عملکرد که امروزه باید آن را در چارچوب مدیریت عملکرد طراحی و پیاده سازی نمود یکی از مهمترین فرایند توسعه منابع انسانی به شمار می رود. مهمترین عواملی که در طراحی یک فرایند ارزیابی عملکرد اثربخش لازم است مورد توجه قرار گیرند را می توان به شرح ذیل برشمرد:1- شفاف سازی ارتباط عملکرد کارکنان با استراتژی ها و اهداف سازمان 2- تعیین شاخصهای عملکردی جهت ارزیابی 3-تعیین و برقراری ارتباط بین فرایند ارزیابی عملکرد با سایر فرایندهای توسعه منابع انسانی. در این مقاله تلاش شده است با توجه به رویکرد فوق و براساس مدل “5W” نسبت به تشریح عوامل کلیدی در طراحی فرایند ارزیابی عملکرد پرداخته شود.تعداد صفحات: 17فرمت فایل: wordفهرست مطالب:چکیده: 1مقدمه 1ارزیابی عملکرد در مجموعه مدیریت منابع انسانی 2ارکان ارزیابی عملکرد 3ارزیابی چه زمانی باید صورت پذیرد؟ 5شاخصها،معیارها و نقاط پایش فرایندها، فعالیتها 6عوامل رفتاری 6عوامل سیستمی و عوامل واحدی 7ارزیابی نهایی و ارائه بازخورد 7چه کسانی باید ارزیابی را انجام دهند؟ 8چرا ارزیابی عملکرد صورت میپذیرد؟ 10چگونه عملکرد افراد را مورد ارزیابی قرار دهیم؟ 11تشریح مدل جامع ارزیابی عملکرد منابع انسانی 12نتیجه گیری 15منابع 16