لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:20
فهرست مطالب
مقدمه:
ـ مدل تصادفی: تصمیمات استراتژیک
ویژگیها و خصوصیات محیطی:
ویژگیهای واحد «بخش» تصمیمگیری:
ویژگیهای اطلاعاتی:
90101 ویژگیهای محیط کاری «کاربردی»:
محیط و فضای خارجی:
1ـ ماهیت مشکل استراتژیک، این امر دارای 2 بخش است،
2ـ عوامل مربوط به تصمیمگیری
90103 ویژگیهای واحد تصمیمگیری:
دراین فصل مطالب ارائه شده در فصول گذشته را برای ارائه و تهیه مدل تصادفی مورد تحلیل قرار میدهیم. در این رابطه متغیرهای تأثیرگذار و مهم را در مدل بررسی کرده و میتوان میزان خطرپذیری را با توجه به متغیرهای اطلاعاتی و نحوه بر هم کنش و اثر متقابل آنها تحلیل میکنیم.
ـ مدل تصادفی: تصمیمات استراتژیک
ما تلاش میکنیم عوامل تأثیرگذار در تصمیمگیری را برحسب متغیرها تهیه کرده و ارتباطات بین آنها را تعیین کنیم. تلاشها در جهت ارائه و تکمیل مدل یکپارچه و پیشرفته است. این امر با درنظر گرفتن متغیرهای مهم و تأثیرگذار در چهار فهرست قابل ارائه است که این موارد دارای ویژگیهای مشترکی هستند. این موارد بشرح زیر هستند.
ـ ویژگیها و خصوصیات محیطی: این متغیرها مربوط به ماهیت ساختار هستند و بر چهارچوب سازمانی آن میتوانند تأثیر داشته باشند.
ویژگیهای واحد «بخش» تصمیمگیری: متغیرهای زیادی در ارتباط با این موضوع وجود دارند که میتوانند در فرآیند تصمیمگیری تأثیرگذار باشند.
ـ ویژگیهای اطلاعاتی: این متغیرها با ابعاد و مقادیر کمی ارتباط دارند که در این رابطه اطلاعات و سیستم اطلاعاتی مرتبط با آنان بهگونهای طراحی شدهاند که بتوانند از فرآیند تصمیمگیری استراتژیک حمایت و پشتیبانی کنند.
90101 ویژگیهای محیط کاری «کاربردی»:
فرآیند انجام هر تصمیمگیری نمیتواند بدون وجود فضای کاربردی قابل پیادهسازی نیست. این فرآیند به منظور تحقق علاوه بر محیط پیادهسازی به عواملی نیز نیازمند است. مهمترین این موارد بشرح زیر هستند.
ـ محیط و فضای خارجی: تقاضا و درخواستها برای دریافت هر نوع خدمات میتواند سبب اعمال فشار و تنش بر محیط شود و بدنبال آن فضای بازار و شرایط حاکم برآن و میزان تقاضای مشتری تأثیر میپذیرند. در این رابطه برخی آژانسها و نمایندگیها میتوانند سبب تشویق و ترغیب فعالیتهای سازمانی و تحولات درون آن شوند.
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
گرایش بازاریابی بین الملل
همراه با پرسش نامه
147 صفحه
چکیده:
موفّقیت تمام سازمانها و مؤسّسات، اعم از تولیدی یا خدماتی، انتفاعی یا غیر انتفاعی، دولتی یا غیر دولتی تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد که یکی از مهمّترین آنها رضایتمندی مشتریان به منظور نیل به تعالی در کسب و کار است. اعتقاد بر این است که رضایتمندی مشتریان، عکس العمل های آتی آنان را در قبال سازمان تحت تأثیر خواهد داد . رضایت مشتری زمانی به دست می آید که عملکرد شرکت بتواند انتظارات خریدار را برآورده سازد. اگر عملکرد کمتر از انتظارات باشد، مشتری ناراضی خواهد شد و اگر عملکرد برابر با انتظارات باشد وی راضی خواهد بود. اگر عملکرد از انتظارات بیشتر شود او بسیار خشنود و شاداب خواهد شد.
عوامل متعددی می تواند بر رضایت مشتریان تاثیرگذار باشد، یکی از عوامل تاثیرگذار بر رضایتمندی مشتری بحث خدمات می باشد که تحقیق حاضر به بررسی رابطه ارائه خدمات به صورت بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری شعب بانک ملی استان گیلان می پردازد
روش تحقیق از نوع توصیفی است. جامعه آماری انتخاب شده همه مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان می باشند ، که تعداد 200 نمونه از طریق روش نمونه گیری غیراحتمالی به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد . .به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از همبستگی پیرسون استفاده شد.
با توجه به نتایج به دست آمده مشاهده شد بین ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان رابطه وجود دارد و شدت همبستگی بین دو متغیر 5/52 + درصد می باشد که این بیان گر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. ازسویی ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با 275/0 می باشد که این نشان می دهد که ارائه بانکداری الکترونیک به میزان 5/27 درصد می تواند رضایت مشتریان را پیش بینی کند.
کلمات کلیدی: رضایت مشتری ، کیفیت خدمات ، بانکداری الکترونیک
این پاورپوینت شامل 52 اسلاید از مبحث مدیریت خطر(ریسک) می باشد که شامل:ضرورت های مدیریت ریسک,علل نیاز به مدیریت ریسک,ارزیابی ریسک,علل,تجزیه و تحلیل علل ریشه ای,تجزیه و تحلیل تدابیر حفاظتی,موانع تحلیل علل ریشه ای وقایع,بیانیه مدیریت ریسک در سازمان,راه حل ایمنی بیمار می یاشد. این پاورپوینت با پرداخت 4500 تومان قابل دانلود خواهد بود.
بخشی از فرم را در زیر می بینیم:
9 – موضوع قرارداد :
اجاره خودروی سواری با راننده به منظور تردد در ساعات اداری و غیراداری در داخل و یا خارج شهر جهت انجام امور محوله طبق درخواست کارفرما
1 – 9 - نوع کار : انجام امور واگذاری نقلیه از مشاغل 46/14 موضوع بخشنامه 38326 مورخ 5/9/81 تصویب نامه هیات محترم وزیران
2 – 9 – واحد کار : ساعت
3 – 9 – حجم کار :
4 – 9 – کیفیت کار : با نظر کارفرما
5 – 9 – امکانات و تجهیزات مورد نیاز :
6 – 9 – نشانی محل انجام خدمات موضوع قرارداد :
برای دانلود کل فرم به لینک زیر مراجعه کنید.
به محض واریز مبلغ، کل فایل این فرم به راحتی و به سرعت در اختیار شما قرار می گیرد و همزمان لینک آن نیز به ایمیل شما ارسال می شود.
در صورت دریافت خطا از سوی سیستم بانکی، لطفا چند دقیقه بعد دوباره اقدام کنید.