پاورپوینت "بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING " در 61 اسلاید

پاورپوینت "بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING " در 61 اسلاید

•مقدمه •تعریف بازاریابی •ویژگی های منحصر به فرد خدمات •آمخته های بازاریابی خدمات •مدل PROMPT برای مزیت خدمت •مزیت خدمت و خدمت برتر •الزامات یک سازمان خدماتی پویا •عوامل مهم ممیزی خدمات •معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت •گام های اساسی در بازاریابی خدمات •راهنمای فروش خدمات •برنامه ارائه خدمات به مشتریان •انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی •عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص...

دانلود نمونه سوال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.