پایان نامه مهندسی مکانیک: اصول طراحی و ساخت جیگ و فیکسچرها

پایان نامه مهندسی مکانیک: اصول طراحی و ساخت جیگ و فیکسچرها

 مقدمه:

بهترین راه پیش بینی آینده، ساختن آن است.

این جمله زیبا پیام اراده، عزم و سازندگی دارد. انسان مصمم، عازم و سازنده، مقهور دست سرنوشت نیست بلکه سرنوشتش را خود رقم می زند. این عزم، انسان را از در افتادن در گرداب انفعال خارج نموده و در مقابل تن دادن به روز مرگی رویین تن می‌گرداند. پس بجاست با گذراندن این دوره ی کارآموزی خود را از لحاظ ارتقای عملی بالا برده تا بتوان میان علوم دانشگاهی گذرانده و نیاز صنعت اشتراکی یافته و به پروراندن آن اشتراکات بپردازیم. این جانب در این دوره ی ۲۴۰ ساعت با بهره گیری از دانش و تجربه ی صاحبان فن توانستم به آشنایی با اصول اولیه طراحی جیک و فیکسچرها و مدل سازی یک جیگ توسط نرم افزار CATIYA دست یابم و پس از آن با اندازه برداری توسط دوربین ATOS به فایلهای ایجاد شده ی ابر نقاط موجود در سیستم های کامپیوتری دست یافتم و بدین ترتیب با نحوه‌ی مدل کردن فایلهای ابر نقاط آشنا شدم.

خلاصه تاریخچه:

 شرکت سایپا دیزل در سال ۱۳۴۲ با انعقاد قرارداد انحصاری با شرکت ماک تراکس و با نام ایران کاوه فعالیت خود را با مونتاژ کامیون های ماک و ساخت انواع تریلر آغاز نمود.

تعداد کامیون های تولیدی ایران کاوه طی مدت همکاری با شرکت ماک تراکس تا سال ۱۳۵۷ به ۵۷۰۰ دستگاه بالغ گردید.

به دنبال توقف تولید کامیون های ماک در سال ۱۳۵۷، شرکت سایپا دیزل به منظور بهره گیری ازظرفیت های موجود در ایجاد اشتغال، مونتاژ سایر وسایل نقلیه در بخش حمل و نقل جاده ای بار و مسافر را در دستور کار خود قرار داد.

در سال ۱۳۶۳ پس از بررسی های انجام شده در خصوص راه اندازی خط جدید تولید کامیون، قرارداد ساخت و تولید ولوو F12 در مدل های ۴×۶ ، ۲×۶ و ۲×۴ با شرکت ولوو تراکس منعقد گردید، انعقاد قرارداد تولید تریلرهای کفی با شرکت گوشا یوگسلاوی، از دیگر اقدامات برجسته سایپا دیزل طی این سال بود.

در روند تولید مطمئن طی سال های ۱۳۶۳ تا ۱۳۸۰، تولید کامیون های ولوو NL12 و F12 به میزان بیش از ۱۰۰۰ دستگاه و با حدود ۵۲% خودکفایی حاصل گردید.

اما در پی وضع استانداردهای زیست محیطی موسوم به استانداردهای یورو توسط اتحادیه اروپایی و عدم تجهیز کامیون های شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران به موتورهای دارای این استاندارد آلایندگی، شرکت سایپا دیزل به عنوان رکنی اساسی در صنعت حمل و نقل جاده ای با قریب به نیم قرن تجربه در این صنعت، با درک صحیح از شرایط و با عنایت به نقش خطیر خود در فائق آمدن به بحران حاصل از عدم مجوز تردد کامیون ها در جاده‌های اروپایی، با هدف بازسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای کشور به ویژه در بخش ترانزیت، اقدامات گسترده ای را آغاز نمود و سرانجام پس از انجام بررسی ها و مذاکرات مقدماتی و انعقاد قرارداد جدید با شرکت ولوو تراکس، کامیون های ولوو مدل FH12 و NH12 که هم اکنون مجهز به موتورهای با استاندادرهای آلایندگی یورو ۳ می باشد، در خط تولیدی محصولات سایپا دیزل جای گرفتند.

فناوری روز اروپا، کیفیت، ایمنی، راحتی، قدرت و استحکام کامیون های جدید ولوو، اختصاص بالغ بر ۹۰% از سهم بازاردربخش کامیون های کشنده سنگین درسال۸۱ را برای شرکت سایپا دیزل و بازار ایران به ارمغان آورد.

از طرف دیگر خلاء موجود در بخش نیمه سنگین و احساس نیاز مبرم به بازسازی ناوگان فرسوده داخل در این بخش از بازارمعرفی کامیون های به روز ولوو مدل FM9 و رنو MIDLUM را به دنبال داشته تا بدین ترتیب شرکت سایپا دیزل امروزه با تنوع محصول گسترده و با عرضه کامیون در تمامی بخش های سبک، متوسط، نیمه سنگین و سنگین در بیش از ۲۳ مدل و همچنین انواع تریلر و اتاق بار، با سربلندی قادر به پاسخگویی به اطمینان مشتریان و جلب رضایت ایشان باشد.

ظرفیت تولید سایپا دیزل در حال حاضر، ساخت سالانه ۲۰۰۰۰ دستگاه انواع کامیون و ۶۰۰۰ دستگاه انواع تریلر و اتاق بار می باشد.

سرمایه گذاری و ظرفیت سازی در زمینه های تولیدی و تکنولوژیک، توسعه و ایجاد شرکت های تابعه، همکاری با شرکت های طراز اول جهانی در صنعت خودروهای تجاری، بازسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل داخلی و ترانزیت و عرضه محصولات به روز منطبق با استانداردهای جهانی به بازارهای صادراتی، کسب دو بار عنوان واحد نمونه صنعتی، استقرار سیستم مدیریت یکپارچه و اخذ گواهینامه های تطابق با استانداردهای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه و اخذ گواهینامه های تطابق با استانداردهای ۲۰۰۰۰: ۹۰۰۱ ISD ، ۲۰۰۴: ۱۴۰۰۱ ISO و ۱۸۰۰۱ OHSAS و دریافت جایزه های ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی در سطح تقدیرنامه و کسب عنوان برترین شرکت گروه سایپا نه تنها جایگاه شرکت سایپا دیزل را به عنوان شرکت بلامنازع پیشروی بازار داخلی در بخش کامیون و تریلر تثبیت نموده بلکه دورنمای روشنی را در بازارهای منطقه برای این شرکت ترسیم نموده است.

هم اکنون نیز این شرکت در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری با ارائه محصولات به روز MIDIBUS و MINIBUS گامی مطمئن در راستای عرضه محصولات مسافری برداشته است.

 

فرمت فایل: ورد (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 50

 

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول:تاریخچه

خلاصه تاریخچه

سالنامه

آرشیو

توان تولید

شرکتهای تجاری

انتقال تکنولوژی

فصل دوم:آشنایی با قیدوبندها

مقدمه

تعریف جیگ و فیکسچرها

دسته بندی جیگ و فیکسچر

تقسیم جیگ و فیکسچرها

فصل سوم:انواع روبندها

بوستر

گوه های مخروطی

روبندهای زانویی

روبندهای مکانیزه (هیدرولیکی و پنوماتیکی)

گیره ها و سه نظام ها

روبندهای غیر مکانیکی

روبند مکشی

روبندچرخشی

روبند ناخنی

روبند بادامکی

روبند دیسکی دایره ای لنگ

روبند بادامکی اسپیرال

روبند گوه ای

گوه ای تخت

فصل چهارم:طراحی جیگ و فیکسچرهای پنوماتیکی(در واحد نمونه سازی)

مشاهدات

shop demerit

تسترگان ها

روبات ها

مدارات پنوماتیکی

طراحی فیکسچرهای جوشکاری پنوماتیکی

فصل پنجم :فیکسچرهای کن

فیکسچرهای جوشکاری و فیکسچرهای کنترلی

فیکسچرهای کنترل

فیکسچرهای مدولار پین دار

گیره های ماشینی بر روی صفحات مغناطیسی

ششم :بررسی جوانب طراحی

طراحی ابزار

بررسی اقتصادی

اصول اقتصادی بودن طرح

درجات آزادی

قاعده1;2,3

دستگاه مختصات مرجع

بدنه جیگ و فیکسچرbody

قطعات پیش ساخته

منابع

نقشه های modeling جیگ



خرید و دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک: اصول طراحی و ساخت جیگ و فیکسچرها


دانلود رام رسمی اندروید 5.1.1 هواویHuawei Honor 4C مدل CHM-U01 بیلد نامبرB360

دانلود رام رسمی اندروید 5.1.1 هواویHuawei Honor 4C مدل CHM-U01 بیلد نامبرB360

دانلود رام رسمی اندروید 5.1.1 هواویHuawei Honor 4C مدل CHM-U01 بیلد نامبرB360
Device: Huawei Honor 4C
Model: CHM-U01
Android: v5.1.1 Lollipop
EMUI: 3.1
Firmware: B360
Build: CHM-U01C636B360
Status: Official (Stable)
Type: Full firmware image
Date: 4.12.2015
Region: Asia Pacific
Code: 05012WCR
Countries: Malaysia/Hong Kong/India/Sri Lanka/Vietnam/China
File Name: CHM-U01_C636B360_Firmware_Hong Kong(China)_India_Sri Lanka_Viet Nam_Malaysia_Android 5.1_EMUI 3.1_05012WCR.zip

حتما مشخصات فنی رام را به صورت کامل مطالعه نمایید



خرید و دانلود دانلود رام رسمی اندروید 5.1.1 هواویHuawei Honor 4C مدل CHM-U01 بیلد نامبرB360


تحقیق در مورد بازرگانی تجارت های مالی و ساختارهای مالی

تحقیق در مورد بازرگانی تجارت های مالی و ساختارهای مالی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه32

فهرست مطالب

موارد دوره:

مقدمه ای برای مدیریت حسابرسی

دانشگاه بریتیش کلمبیا

 

اقتصاد مهندسی

 

دلایل و اهداف دوره:

 

شرح دوره:

 

سرمایه گذاری در مسغلات

 

اصول حسابداری مالی

 

شبیه سازی تصمیم گیری:

 

مدیریت منابع انسانی

 

تحلیل سیستم ها

 

مقدمه ای به برنامه ریزی تجاری

 

اصول رفتار سازمانی:

بازرگانی  تجارت های مالی و ساختارهای مالی

موارد این دوره دانشجویان را برای دیدگاه بالاتری نسبت به ساختارهای مالی آماده می نماید.

 

شامل نقشی که سیستم در اقتصاد بازی می نماید. گفتگو در مورد موارد مهمی که نقش عمده ای در سیستم دارند، دستگاههای تجارتی، قیمتی که آنها باید پرداخت بنمایند. در سومین میانه از ترم توجه به تجارت های مالی بزرگ و نجات ساختارهای مالی می پردازد. در مورد تفاوت نرخ ها و دلایل تفاوت نرخها در میان کشورهای جهان می پردازد باقی ماندة ترم ها به ارزش پول، خطرات ریسک، و چگونگی بازگشت و ارزش گذاری ساختارهای مالی می‌باشد.

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد بازرگانی تجارت های مالی و ساختارهای مالی