راهکارهای توسعه موفقیت در فروش و بازاریابی 2

راهکارهای توسعه موفقیت در فروش و بازاریابی 2

مشتری سه بار سر نمی زندتغییر شغل و بهره وری و ورشکستگی و نفوذ رقبا

 

قطعا برایتان اتفاق افتاده در خیابانی حرکت کرده اید که چندین رستوران در کنار هم قرار گرفته اند ولی تعدادی از آنها شلوغ و مملو از جمعیت هستند ولی تعدادی از آنها خالی و آرام . در نگاه اول ما فکر می کنیم که تفاوت در کیفیت غذایی است که آنها ارائه می دهند ولی واقعیت چیز دیگریست . یا در یک فروشگاه لباس فروشی همیشه تعدادی فروشنده هستند که بیشتر از بقیه می توانند بفروشند ، فروشنده های تازه کار همیشه فکر می کنند که آنها به اصطلاح مهره مار دارند که می توانند این گونه بفروشند ولی من به شما مژده می دهم دیدگاه آنها کاملا غلط است



خرید و دانلود راهکارهای توسعه موفقیت در فروش و بازاریابی 2


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.