پاورپوینت کامل معماری شیوه پارسی

پاورپوینت کامل معماری شیوه پارسی

عنوان:معماری شیوه پارسی

تعداد صفحات:53(کامل و جامع)

توضیحات: پارورپوینت کاملا حرفه ای و گرافیکی با طرحی فوق العاده،بک گراند زیبا و جذاب،فونت های زیبا و هنری،مطالب کاملا جدید و کامل

هدیه فروشگاه به شما:

توجه توجه: با خرید این محصول در فایل زیپ مجله گلستان هنر و همچنین 30 فونت بسیار زیبا و نایاب را نیز دریافت خواهید کرد.......

تصاویری از محیط پاورپوینت:



خرید و دانلود پاورپوینت کامل معماری شیوه پارسی


تحقیق درمورد راهنمای عملیاتی نرم‌افزار GAMS

تحقیق درمورد راهنمای عملیاتی نرم‌افزار GAMS

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:28

 

  

 فهرست مطالب

 

  GAMS چیست؟

بر روی کامپیوتر شخصی چگونه یک برنامه GAMS بنویسیم

نکاتی در مورد نحوۀ نوشتن برنامۀ GAMS

یک برنامۀ نمونۀ GAMS

توضیح

بخش SETSبخش PARAMETERSبخش TABLEبخش متغیرها VARIABLESبخش معادلات EQUATIONS

بعضی از توابع استاندارد

چگونه یک برنامۀ GAMS را اجرا کنیم؟

نکات مهم

برنامه‌های کاربردی

درس تحقیق در عملیات چند

مثال 

 

 

 

GAMS چیست؟

سیستم GAMS یک زبان برنامه‌نویسی مدل‌سازی با قابلیت بالاست.

از GAMS برای حل مسائل برنامه‌ریزی خط (LP)، برنامه‌ریزی غیرخطی (NLP)، برنامه‌ریزی صحیح مختلط (MIP)، برنامه‌ریزی خطی صحیح مختلط (MINLP) و مسائل مکمل خطی (MCP) استفاده می‌کنند.

روش نصب و راه‌اندازی GAMS بر روی کامپیوتر شخصی

GAMS در محیطهای DOS ، WINDOWS و UNIX قابل اجراست. در این جا راه‌اندازی GAMS را برای اجرا تحت DOS بیان می‌کنیم.

توجه کنید که سیستم GAMS تحت DOS شامل 4 فلاپی 44/1 می‌باشد.

1- ابتدا یک شاخه دلخواه روی کامپیوتر شخصی خود (مثلاً GAMS) درست کنید. سپس هر چهار فلاپی را روی شاخۀ GAMS کپی کنید. (ترتیب کپی کردن فلاپی‌ها مهم نیست.)

2- برنامۀ gamsinst را اجرا کنید.

این برنامه تمام فایل‌های فشردۀ *.Pck را باز می‌کند.

چگونه یک برنامه GAMS بنویسیم

برای حل یک مسأله توسط GAMS اولین مرحله عبارت است از تشکیل یک فایل متن که بیان‌کننده مسأله شما به زبان GAMS است. از ویرایشگر متن مثلا Edit در سیستم عامل DOS یا هر ویرایشگر متنی که در اختیار دارید می‌توانید استفاده کنید. معمولا فایل حاصل را با پسوند GMS مشخص می‌کنیم. مثلا اگر برنامه‌ای به نام TEST می‌نویسید فایلی به نام TEST.GMS ایجاد کنید.

نکاتی در مورد نحوۀ نوشتن برنامۀ GAMS

1- برای رفتن به خط بعدی از ENTER استفاده کنید.

2- هرگز از کلید TAB استفاده نکنید، زیرا موجب پیغام خطا می‌شود.

3- هر خطی که با '*' شروع شود به عنوان توضیح در نظر گرفته می‌شود و در برنامه خوانده نمی‌شود.

4- برای GAMS حروف کوچک و بزرگ فرقی ندارد.

5- یک برنامۀ GAMS شامل بخش‌های متعددی است، هر بخش با یک سیمی‌کالون (؛) خاتمه می‌یابد.



خرید و دانلود تحقیق درمورد راهنمای عملیاتی نرم‌افزار GAMS


دانلود مقاله رابطه دین و اخلاق

دانلود مقاله رابطه دین و اخلاق

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


 تعداد صفحه:6

 

 

 

 

 

فهرست

رابطه

دین

اخلاق

فرضیات

منابع

 

مقدمه

. نقطه‏ عطف مهم در تاریخ فرهنگى اجتماعى مغرب‏زمین رنسانس‏ است، تا قبل از رنسانس، دین رایج در آن دیار که همان‏مسیحیت ‏بود بر همه شئون زندگى مردم از جمله علم، فرهنگ،سیاست، اجتماع، اخلاق و سایر مسائل حاکم بود و با شکست ‏کلیسا در صحنه‏هاى مختلف، مردم نیز از دین و گرایشهاى دینى ‏بیزار شدند و به‏جاى گرایش به خدا، گرایش به انسان‏مدارى‏مطرح شد. کار به آنجا رسید که بعد از انکار الهیات و معارف‏دین آنها احساس نیاز به نوعى دین کردند و کسانى مانند اگوست‏کنت فرانسوى که دوران حضور دین را سپرى‏شده اعلام کرده‏بودند ، دین انسان‏پرستى و انسان‏مدارى را به‏جاى آن اختراع واعلام کردند. به‏دنبال این تحول فکرى و فرهنگى در تمام شاخه‏هاى‏ معارف انسانى تحولات عظیمى پدید آمد و نوسانات مختلفى درخطوط مختلف پراکنده شد که هیچ جهت واحدى نداشت. یکی از این زمینه ها زمینه ارتباط دین با اخلاق است



خرید و دانلود دانلود مقاله رابطه دین و اخلاق


بررسی رابطه بین کیفیت خدمات آموزشی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های مهندسی معدن و صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات آموزشی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های مهندسی معدن و صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

همراه با پرسش نامه

134 صفحه

چکیده:

این مطالعه با هدف تعیین رابطه کیفیت خدمات آموزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های مهندسی معدن ومدیریت دانشگاه شاهرود انجام شده است .وبدنبال  پاسخگوئی به سه فرضیه است 1- بین کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های معدن و مدیریت رابطه وجود دارد 2-بین کیفیت خدمات آموزشی مورد انتظار و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های معدن و مدیریت رابطه وجود دارد  3-بین کیفیت خدمات آموزشی ادراکات درک شده و مورد انتظار دانشجویان دانشکده معدن و مدیریت تفاوت وجود دارد.

روش تحقیق به کار رفته توصیفی از نوع کاربردی  می باشد جامعه آماری این تحقیق برابر با1100 نفر که از این تعداد براساس جدول مورگان 285 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب که از این تعداد 143نفر مربوط به دانشکده معدن و142 نفر مربوط به دانشکده مدیریت که ورودی های 92-91 می باشند.جهت گردآوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای ومیدانی استفاده شده است.ابزار مورد استفاده درمطالعات میدانی پرسش نامه پاراسومان که توسط کبریائی وهمکاران (1384)که گویه های آن متناسب با آموزش عالی تغییر پیدا کرده استفاده شده است. جهت تعیین روائی ابزار از پرسش نامه  وبرای تعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است،که میزان ضریب آلفای کرنباخ برای پرسشنامه 89/0 محاسبه گردیده است اطلاعات توسط نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و با توجه به سطح سنجش متغیرهای مورد بررسی در آمار توصیفی از جداول، درصد فراوانی نسبی، میانگین و انحراف معیار و در آمار استنباطی از روش آماری رگرسیون جهت تعیین ارتباط و آزمون ­های ویلکاکسون جهت مقایسه بین ادراکات و انتظارات بهره گرفته شده است نتایج تحقیق مشخص است که بیشترین شکاف بین تضمین درک شده و تضمین مورد انتظار وکمترین شکاف بین ملموس بودن درک شده و ملموس بودن مورد انتظار می باشد درضمن دراین تحقیق نشان می دهد که به طور کلی شکاف بین کیفیت درک شده و کیفیت مورد انتظار در دانشکده معدن کمی بیشتر از دانشکده مدیریت است.

کلید واژه: کیفیت خدمات آموزشی، عملکرد تحصیلی، دانشجویان دانشکده مهندسی معدن، دانشکده مدیریت



خرید و دانلود بررسی رابطه بین کیفیت خدمات آموزشی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های مهندسی معدن و صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود