عنوان:معماری شیوه پارسی
تعداد صفحات:53(کامل و جامع)
توضیحات: پارورپوینت کاملا حرفه ای و گرافیکی با طرحی فوق العاده،بک گراند زیبا و جذاب،فونت های زیبا و هنری،مطالب کاملا جدید و کامل
هدیه فروشگاه به شما:
توجه توجه: با خرید این محصول در فایل زیپ مجله گلستان هنر و همچنین 30 فونت بسیار زیبا و نایاب را نیز دریافت خواهید کرد.......
تصاویری از محیط پاورپوینت:
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:28
فهرست مطالب
GAMS چیست؟
بر روی کامپیوتر شخصی چگونه یک برنامه GAMS بنویسیم
نکاتی در مورد نحوۀ نوشتن برنامۀ GAMS
یک برنامۀ نمونۀ GAMS
توضیح
بخش SETSبخش PARAMETERSبخش TABLEبخش متغیرها VARIABLESبخش معادلات EQUATIONSبعضی از توابع استاندارد
چگونه یک برنامۀ GAMS را اجرا کنیم؟
نکات مهم
برنامههای کاربردی
درس تحقیق در عملیات چند
مثال
GAMS چیست؟
سیستم GAMS یک زبان برنامهنویسی مدلسازی با قابلیت بالاست.
از GAMS برای حل مسائل برنامهریزی خط (LP)، برنامهریزی غیرخطی (NLP)، برنامهریزی صحیح مختلط (MIP)، برنامهریزی خطی صحیح مختلط (MINLP) و مسائل مکمل خطی (MCP) استفاده میکنند.
روش نصب و راهاندازی GAMS بر روی کامپیوتر شخصی
GAMS در محیطهای DOS ، WINDOWS و UNIX قابل اجراست. در این جا راهاندازی GAMS را برای اجرا تحت DOS بیان میکنیم.
توجه کنید که سیستم GAMS تحت DOS شامل 4 فلاپی 44/1 میباشد.
1- ابتدا یک شاخه دلخواه روی کامپیوتر شخصی خود (مثلاً GAMS) درست کنید. سپس هر چهار فلاپی را روی شاخۀ GAMS کپی کنید. (ترتیب کپی کردن فلاپیها مهم نیست.)
2- برنامۀ gamsinst را اجرا کنید.
این برنامه تمام فایلهای فشردۀ *.Pck را باز میکند.
چگونه یک برنامه GAMS بنویسیم
برای حل یک مسأله توسط GAMS اولین مرحله عبارت است از تشکیل یک فایل متن که بیانکننده مسأله شما به زبان GAMS است. از ویرایشگر متن مثلا Edit در سیستم عامل DOS یا هر ویرایشگر متنی که در اختیار دارید میتوانید استفاده کنید. معمولا فایل حاصل را با پسوند GMS مشخص میکنیم. مثلا اگر برنامهای به نام TEST مینویسید فایلی به نام TEST.GMS ایجاد کنید.
نکاتی در مورد نحوۀ نوشتن برنامۀ GAMS
1- برای رفتن به خط بعدی از ENTER استفاده کنید.
2- هرگز از کلید TAB استفاده نکنید، زیرا موجب پیغام خطا میشود.
3- هر خطی که با '*' شروع شود به عنوان توضیح در نظر گرفته میشود و در برنامه خوانده نمیشود.
4- برای GAMS حروف کوچک و بزرگ فرقی ندارد.
5- یک برنامۀ GAMS شامل بخشهای متعددی است، هر بخش با یک سیمیکالون (؛) خاتمه مییابد.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:6
فهرست
رابطه
دین
اخلاق
فرضیات
منابع
مقدمه
. نقطه عطف مهم در تاریخ فرهنگى اجتماعى مغربزمین رنسانس است، تا قبل از رنسانس، دین رایج در آن دیار که همانمسیحیت بود بر همه شئون زندگى مردم از جمله علم، فرهنگ،سیاست، اجتماع، اخلاق و سایر مسائل حاکم بود و با شکست کلیسا در صحنههاى مختلف، مردم نیز از دین و گرایشهاى دینى بیزار شدند و بهجاى گرایش به خدا، گرایش به انسانمدارىمطرح شد. کار به آنجا رسید که بعد از انکار الهیات و معارفدین آنها احساس نیاز به نوعى دین کردند و کسانى مانند اگوستکنت فرانسوى که دوران حضور دین را سپرىشده اعلام کردهبودند ، دین انسانپرستى و انسانمدارى را بهجاى آن اختراع واعلام کردند. بهدنبال این تحول فکرى و فرهنگى در تمام شاخههاى معارف انسانى تحولات عظیمى پدید آمد و نوسانات مختلفى درخطوط مختلف پراکنده شد که هیچ جهت واحدى نداشت. یکی از این زمینه ها زمینه ارتباط دین با اخلاق است
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی
همراه با پرسش نامه
134 صفحه
چکیده:
این مطالعه با هدف تعیین رابطه کیفیت خدمات آموزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های مهندسی معدن ومدیریت دانشگاه شاهرود انجام شده است .وبدنبال پاسخگوئی به سه فرضیه است 1- بین کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های معدن و مدیریت رابطه وجود دارد 2-بین کیفیت خدمات آموزشی مورد انتظار و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده های معدن و مدیریت رابطه وجود دارد 3-بین کیفیت خدمات آموزشی ادراکات درک شده و مورد انتظار دانشجویان دانشکده معدن و مدیریت تفاوت وجود دارد.
روش تحقیق به کار رفته توصیفی از نوع کاربردی می باشد جامعه آماری این تحقیق برابر با1100 نفر که از این تعداد براساس جدول مورگان 285 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب که از این تعداد 143نفر مربوط به دانشکده معدن و142 نفر مربوط به دانشکده مدیریت که ورودی های 92-91 می باشند.جهت گردآوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای ومیدانی استفاده شده است.ابزار مورد استفاده درمطالعات میدانی پرسش نامه پاراسومان که توسط کبریائی وهمکاران (1384)که گویه های آن متناسب با آموزش عالی تغییر پیدا کرده استفاده شده است. جهت تعیین روائی ابزار از پرسش نامه وبرای تعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است،که میزان ضریب آلفای کرنباخ برای پرسشنامه 89/0 محاسبه گردیده است اطلاعات توسط نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و با توجه به سطح سنجش متغیرهای مورد بررسی در آمار توصیفی از جداول، درصد فراوانی نسبی، میانگین و انحراف معیار و در آمار استنباطی از روش آماری رگرسیون جهت تعیین ارتباط و آزمون های ویلکاکسون جهت مقایسه بین ادراکات و انتظارات بهره گرفته شده است نتایج تحقیق مشخص است که بیشترین شکاف بین تضمین درک شده و تضمین مورد انتظار وکمترین شکاف بین ملموس بودن درک شده و ملموس بودن مورد انتظار می باشد درضمن دراین تحقیق نشان می دهد که به طور کلی شکاف بین کیفیت درک شده و کیفیت مورد انتظار در دانشکده معدن کمی بیشتر از دانشکده مدیریت است.
کلید واژه: کیفیت خدمات آموزشی، عملکرد تحصیلی، دانشجویان دانشکده مهندسی معدن، دانشکده مدیریت