آیا شما هم جزء افراد فراموشکار هستید؟ آیا می توانـیـد نام عناصر درس شیمی را بیاد آوید؟و یا اینکه تاریخ اولین برخورد با همسرتان را بخاطر می آورید؟ مسلما خیر. این بدلیل آن است که حافظه بصورتی انتخابی عمل میکـنـد.
لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *
فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 3
مقدمه :
موریانه ها حشرات بالدار یا بی بال و نسبتا کوچکی هستند. پهلوی سینه موریانه های بالدارکه قهوه ای رنگ است دوجفت بال طویل و باریک قرار دارد. موریانه های بی بال ظاهرا" شبیه به مورچه هستند ولی رنگ آنها سفید وکمر آنها مانند مورچه باریک نیست. موریانه ها در مناطق گرم فراوان هستند و خسارت زیادی به لوازم چوبی لباسها و کاغذ و غیره وارد می کنند . بیش از دو هزار گونه موریانه در جهان شناخته شده است که تعدادی از آنها در ایران زندگی می کنند. قطعات دهانی موریانه ها از نوع ساینده و شبیه به ملخها ست بعضی از موریانه ها داخل ریشه درختان و علوفه می شوند ولی غالبا به چوب و الوار صدمه می زنند. زندگی موریانه ها بصورت اجتماعی است که اشکال مختلف کارگر / سرباز/ نر وماده در داخل هر لانه وظایف مخصوصی را بعهده دارند
Ajaxمخفف کلمه Asynchronous JavaScript And XML
است به معنی ترکیب نامتقارن جاو اسکریپت و XML در تراکنش های همگام . در حقیقت ای جکس تکنولوژی جدیدی نیست ، بلکه فقط تکنیک های شناخته شده برنامه نویسی وب را به وب این امگونه ای غیر معمول ترکیب می نماید تا به برنامه نویسان کان را بدهد که برنامه های وب را به صورت جذابتر از آن چیزی که به صورت معمول رواج دارد ، تولید کنند.
در برنامه های Application انتظار داریم ، عملیاتی را که انجام میدهیم ، فورا تولید و نمایش داده شود ، بدون آنکه منتظر باشیم تا کل صفحه نمایش برنامه دوباره تولید شود.
اینگونه عملیات در برنامه های تحت وب بسیار کم در دسترس بوده است .
برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه11
فهرست مطالب
ظهور تربیت جدید و زمینه پیدایش تردید در
تربیت اسلامی (سنتی)
تربیت دارای ماهیتی هنجارین است و با متصف شدن آن با وصف اسلامی به دلیل گوناگونی معنایی اسلام، قرائتها و تفاسیر متعددی میپذیرد و انضمام راهبردها و توصیههای متفکران مسلمان بر دیگر حوزههای زندگی بشر، چالشهای جدی، در پی خواهد داشت.
ورود تعلیم و تربیت جدید به ایران و ظهور پیشدرآمدهای اجتماعی و اقتصادی مقتضی آموزش و پرورش نوین که مشتمل بر نقد و خردهگیری بر تربیت سنتی و از جمله تربیت اسلامی بود، تردیدهایی را در باب ضرورت، امکان و کارآمدی تربیت اسلامی برانگیخت. این امر بررسی تربیت اسلامی به عنوان یک موضوع سیاسی ـ فرهنگی مستقل را در محافل دینی موجب گردید. با پیروزی انقلاب اسلامی این مبحث به صورت جدیتری در محافل علمی مطرح شد و چالشها و تردیدهایی در مورد کارآمدی آن بروز یافت. مهمترین ریشههای این تردید را میتوان در غفلت از تعارض مبانی تربیت اسلامی با تربیت فنآورانه