37 اثر چلیپای استاد عباس اخوین

- بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد....

- این کوزه چو من عاشق زاری بودست ...

- ابر آمد و باز از سر سبزه گریست ....

- ساقی غم من بلند آوازه شدست ...

- خیام ز بهر گنه این ماتم چیست...

- پیش از من و تو لیل و نهاری بودست ...

- این مزرعه گل که کنشت من و تست ...

-از من رمقی به سعی ساقی ماندست ...

- تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ...

- گفتند شکرالله را کو جلوه کرد این ماه را ...

- ز رحمت انبیا را آفریده ...

- به کارهای گران مرد کاردیده فرست ...

- مستی به چشم شاهد دل بند ما خوشست ...

- بعد از اینم چه غم از تیر کج انداز حسود ...

- چون نیست ز هر چه هست جز باد بدست ...

- موج اگر کشتی بر آرد تا با اوج آفتاب ...

- از گل فروش لاله رخی لاله می خرند...

- هر که را صورت نبندد سر عشق ...

- بر لوح نشان بود نی ها بودست ...

- مغنی کجایی که وقت گل است ...

- پدر ای از تو روشن خانه ما ...

- به کسری چه خوش گفت نوذرجمهر ...

- کسری که به عدل و داد نشهور شدست ...

- الا ای بی نظیر خط خطه ...

- مردی ز کننده در خیبر پرس ...

- این دخت علی که زینبش آمده نام ...

- الحب روح الهی مجنحه ...

- تیغی که ا آسمانش از فیض ...

- روز وصل دوستداران یاد باد ...

- آن به که در این زمانه کم گیری دوست ...

- ساقی گل و سبزه بس طربناک شدست ...

- چون لاله به نوروز قدح گیر بدست ...

- ماجرای عقل پرسیدم ز عشق ...

- زمانه پندی آزادوار داد مرا ...

- می در کف من نه که دلم درتاب است ...

- رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند ...

 

 

 

 

 



خرید و دانلود 37 اثر چلیپای استاد عباس اخوین


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.