عنوان : شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای
تعداد صفحه : 65
فرمت : word
موضوع : پروژه کارآفرینی
خلاصه طرح :
در این طرح به بررسی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای پرداخته شده است، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است، این طرح شامل چهار فصل می باشد، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه، تاریخچه، مجوز های قانونی مورد نیاز، وضعیت بازار، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است، بازدید از واحد کاری مشابه، نیروی انسانی، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل می باشد، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP )، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز، میزان سرمایه گذاری، مواد اولیه مورد نیاز، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل می باشد، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد.
فهرست :
فصل اول - کلیات مقدمه نام کامل طرح و محل اجرای آن مشخصات متقاضی دلایل انتخاب طرح میزان مفید بودن طرح برای جامعه تعاریفبنا به اعتقاد فیرلی مدیریت ریسک دارای هفت فاز است:چاپمن و وارد، یک فرایند مدیریت ریسک پروژه کلی را ارائه کردهاند که از نه فاز تشکیل شدهاست:کرزنر، مدیریت ریسک را به صورت فرایند مقابله با ریسک تعریف کرده و آن را شامل مراحل چهارگانه زیر میداند:مراحل اصلی در پیادهسازی مدیریت ریسکبرای تخصیص مقادیر احتمالی به ریسکها از مقادیر پیشنهادی زیر میتوانید استفاده کنید :مهندسی بازی و تولید بازیی با کیفیت بالا در مهندسی بازی برای ساخت یک سیستم بازیی سه فرآیند مهم تاثیر گذار می باشند:کیفیتکنترل کیفیتتضمین کیفیتهزینه کیفیتکیفیت بازیقابلیت اطمینان و امنیت بازی ; مشخصه های اصلی کیفیت بازیوضعیت و میزان اشتغال زایی :تاریخچه و سابقه مختصر طرح :ارائه یک مثال : طرح آژانس فضایی اروپا(ESA) و ارائه استاندارد بازیحوزه کاربردساختار استاندارداستانداردهای مهندسی نرمافزار ESA به سه بخش اصلی تقسیم میشوند.1-بخش اول، استانداردهای محصولProducts :2- بخش دوم، استانداردهای رویه Procedure :3-بخش سوم، پیوستها Appendices :سه گروه روش استاندارد در این مجموعه استفاده شدهاند که عبارتند از :استانداردهای محصولبر اساس این استاندارد شش مرحله بایستی در چرخه حیات یک نرمافزار طی شود که عبارتند از:مرحله UR : تعیین نیازهای کاربرالف- ورودیها :ب- فعالیتهاج-خروجیهاطرحهای آزمون پذیرش مرحله SR : تعیین نیازهای نرمافزارالف- ورودیهاب- فعالیتهاج-خروجیها طرحهای آزمون سیستم مرحله AD : طراحی معماریالف- ورودیهاب- فعالیتها ج-خروجیهاطرحهای آزمون یکپارچگیمرحله DD : طراحی تفصیلی و تولید برنامهالف- ورودیها ب-فعالیتها ج-خروجیهامرحله TR : انتقال و واگذاری نرمافزار برای بهرهبرداریالف- ورودیهاب- فعالیتها ج- خروجیهامرحله OM : بهرهبرداری و نگهداریالف -ورودیها ب- فعالیتهاج-خروجیها استانداردهای رویه1- مدیریت پروژه نرمافزار2- مدیریت پیکربندی نرمافزار3- وارسی و اعتبار سنجی نرمافزاراصطلاح "وارسی" بسته به مفهومی که از آن انتظار میرود، دارای معانی متعددی است که سه معنای متداول آن عبارتند از :4- تضمین کیفیت نرمافزاراهداف اصلی رعایت شده در تضمین کیفیت بازی و اثرات آن بر چرخه تولید و صادرات آنها به شرح ذیل ذکر می گردد : فصل دوم - روش انجام کار فهرست تجهیزات مورد نیاز معرفی دستگاه ها و تجهیزاتفهرست مواد مصرفی :معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومیمشخصات نیروی انسانی :معرفی نیروی انسانیبرآورد پرسنل فناوری اطلاعاتپرسنل اداری و خدماتروش های بازار یابی و تبلیغات :بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت :بازاریابی کوتاه مدت آنلاینتخفیف دادنتبلیغاتبازاریابی بلند مدت آنلاینبازاریابی ویروسیبازاریابی از طریق موتور جستجواهمیت بهینه سازی برای موتور جستجو / بازاریابی از طریق موتور جستجو برای بازاریابهای B۲B .استراتژی بازاریابی در وب سایتکسب و کار اینترنتینیروهای پنج گانه پورترتحلیل SWOTامور مالی طرح فصل سوم - زمین محل اجرای طرح محوطه سازی تاسیسات و تجهیزات ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تجهیزات اداری و کارگاهیهزینه های قبل از بهره برداری جدول هزینه های ثابت طرح مواد اولیه و بسته بندی حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی میزان سرمایه گذاری محاسبه هزینه ها معرفی هزینه هابرآورد هزینه استهلاکمحاسبه درآمد فصل چهارم - جمع بندی نتایج حاصله از اجرای طرحجمع بندی مشخصات اصلی طرحپیشنهادات کاربردی
توجه : پس از پرداخت موفق لینک دانلود بلافاصله در اختیار شما قرار میگیرد و نیز به ایمیل شما ارسال میشود.