پروژه کارآفرینی - شرکت لاستیک سازی

پروژه کارآفرینی - شرکت لاستیک سازی

چکیده:

امروزه قطعات لاستیکی به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص فیزیکی و شیمیایی از جمله خصوصیات لاستیکی و کشسانی، مقاومت در محیط‌ها و عوامل شیمیایی و جوی مختلف مقاوم ویژه‌ای را در صنایع گوناگون احراز نموده‌اند و این ویژگی‌ها و خصوصیات توسط افزودن مواد مناسب به میزان صحیح به لاستیک خام (که نوع آن نیز می‌بایست انتخاب گردد) و سپس فرآیند صحیح تولید تحت شرایط کنترل شده حاصل می‌گردند.

هم اکنون پس از تایر اتومبیل که یکی از پر سابقه‌‌‌‌‌ترین محصول لاستیکی در سطح جهان می‌باشد، دیگر قطعات و پروفیل‌های لاستیکی نیز مصارف منحصر به فردی را در کلیه صنایع به خود اختصاص داده‌اند.

به دلیل حساسیت کاربردقطعات لاستیکی در ماشین آلات صنعتی، بررسی‌ها و تحقیقات بسیار جامعی در جهت بهبود خصوصیات و طراحی صحیح آنها صورت پذیرفته و پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای نیز در این زمینه از سوی طراحان و آمیزه کاران مشاهده شده است. بدین ترتیب است که امروزه کلیه روشها در طراحی قطعات لاستیکی با در نظر گرفتن شرایط کاربرد و کارکرد آنها به انجام رسیده تا در نهایت قطعات بالاترین کیفیت کاربردی و بیشترین عمر مصرفی را دارا باشند.

همگام با پیشرفت صنایع در کشورهای جهان و افزایش نیاز به قطعات لاستیکی ـ مهندسی ( طرحی شده با رعایت اصول فنی) در کشورمان ایران این نیاز مشهور بوده و از آنجایی که مواد اولیه یکسانی از لحاظ کیفیت و قیمت در تولید قطعات لاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، طراحی صحیح آمیزه‌های لاستیکی و انتخاب فرآیند مناسب تولید می‌توان گام موثری در جهت صرفه‌جویی و خود کفایی کشور باشد.

آنچه در این پروژه خواهید دید:

فصل اول

تعریف، ویژگی‌ها و مشخصات فنی محصولبررسی بازار و قیمت فروش

فصل دوم،مطلعات فنی

فراینده منتخب تولید محصول: تشریح جامع فرآیند منتخببرسی ایستگاهها و شیوه‌های کنترل کیفیتتعیین ظرفیت، برنامه تولید و شرایط عملکرد واحدبرآورد میزان مصرف مواد اولیهدستگاهها و تجهیزات خط تولیدتجهیزات و تاسیسات عمومیمحاسبه نیروی انسانی مورد نیازمحاسبه سطح زیر بنا و مساحت مورد نیاززمان بندی اجرای پروژه

فصل سوم، محاسبات مالی و اقتصادی



خرید و دانلود پروژه کارآفرینی - شرکت لاستیک سازی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.