پروپوزال کارشناسی ارشد بررسی اثر بخشی نوع تبلیغات نوین بانکداری بر میزان وفاداری مشتریان به برند بانک

پروپوزال کارشناسی ارشد بررسی اثر بخشی نوع تبلیغات نوین بانکداری بر میزان وفاداری مشتریان به برند بانک

تعداد صفحات : 23 صفحه

این محصول شامل پروپوزال کارشناسی ارشد بررسی اثر بخشی نوع تبلیغات نوین بانکداری بر میزان وفاداری مشتریان به برند بانک با تاکید بر نقش میانجی تصویرذهنی برند با استفاده از مدل معادلات ساختاری می باشد که قابل استفاده دانشجویان محترم رشته مدیریت و ... می باشد و با تخفیف ویژه در اختیار شما قرار داده می شود.

 

 

 



خرید و دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد بررسی اثر بخشی نوع تبلیغات نوین بانکداری بر میزان وفاداری مشتریان به برند بانک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.