کارشناسی ارشد :بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند

کارشناسی ارشد :بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

دانشکده علوم اداری

دانشگاه شهید بهشتی

موضوع:

«بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند»

 

 

 

 

 

 

فصل اول

کلیات تحقیق


فصل دوم

مبانی نظری تحقیق


فصل سوم

روش تحقیق
فصل چهارم

تجزیه و تحلیل داده‌ها


فصل پنجم

نتیجه‌گیری و پیشنهادها


بخش اول:

وفاداری


بخش دوم:

سازمان‌های پاسخگوی سریع (FRO)


بخش سوم:

فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند



خرید و دانلود کارشناسی ارشد :بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.