اجرای صنعتی سازه های فولادی

اجرای صنعتی سازه های فولادی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: اجرای صنعتی سازه های فولادی  

• دانشگاه تهران  

• استاد راهنما: دکتر مجید صادق آذر  

• پژوهشگر: کاظم نشاط قالی باف  

• سال انتشار: بهمن 1377  

• فرمت فایل: PDF و شامل 138 صفحه  

 

چکیــــده:

ساخت اسکلت فولادی به روش سنتی که اکنون در ایران رواج دارد به علت عدم مهارت کافی جوشکاران، عدم مونتاژ صحیح قطعات فولادی در حین ساخت و عدم رعایت جزئیات طرح سازه از دید مهندسی قابل قبول نمی‌باشد.

یکی از راه‌حل‌های مشکلات فوق ساخت قطعات فولادی در کارگاه‌های مجهز و حمل قطعات به محل نصب آنها (پای کار) می‌باشد. با ساخت قطعات در این کارگاه‌ها، می‌توان سازندگان را به رعایت اصول کار با مصالح فولادی، استفاده از جوشکاران مورد تایید و رعایت مشخصات طرح تشویق نمود. قطعات فولادی ساخته شده به روش صنعتی، به علت دقت اندازه‌ها، در هنگام نصب نیز مشکلات به مراتب کمتری خواهند داشت و در زمان و هزینه پروژه صرفه‌جویی می‌شود.

این پایان‌نامه که در چهار فصل تهیه شده است در ابتدا به عملیات ساخت و نصب اسکلت فولادی پرداخته و در فصل دوم رواداری‌های مختلف اسکلت فولادی شامل تهیه مصالح، ساخت و نصب را مورد بررسی قرار می‌دهد و در فصل سوم و چهارم راه‌حل‌هایی برای محافظت در برابر خوردگی و حریق ذکر شده و جزئیات اجرایی لازم برای محافظت اسکلت فولادی ارایه شده است.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **



خرید و دانلود اجرای صنعتی سازه های فولادی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.