ضریب رفتار سازه های فولادی

ضریب رفتار سازه های فولادی

پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: ضریب رفتار سازه های فولادی
دانشگاه علوم و فنون مازندران
استاد راهنما: دکتر مرتضی حسینعلی بیگی
پژوهشگر: علیرضا نجفی
فرمت فایل: PDF و شامل 215 صفحه

چکیده:
در این پایان نامه قاب‌های فولادی ابتدا براساس ضوابط آیین نامه طراحی لرزه‌ای جدید ایران طراحی شده سپس بوسیله یک تحلیل غیرخطی استاتیکی تحت اثر بارهای جانبی آیین نامه‌ای، شکل پذیری و ضرایب اضافه مقاومت آن‌ها با توجه به محدود نمودن شکل پذیری محلی در المان‌های سازه بدست آمده است. از نتایج بدست آمده برای محاسبه ضریب رفتار قاب‌ها استفاده شده است. در این تحقیق اثر Δ-‏‎P‎‏ در محاسبه ضرایب اضافه مقاومت و شکل پذیری قاب‌ها در نظر گرفته شده است. اثر Δ-‏‎P‎‏ در قاب‌های خمشی باعث کاهش شکل پذیری قاب‌ها و همچنین ایجاد یک سختی منفی در آن‌ها بعد از جاری شدن قاب گردیده است. سختی در قاب‌های دارای مهاربندی بعد از جاری شدن مثبت می باشد.
مقادیر ضریب رفتار محاسبه شده برای قاب‌های خمشی به طور کلی کمتر از مقادیر آیین نامه‌ای می‌باشد. قاب‌های مهاربندی شده هم محور که تعداد طبقات کمی داشته‌اند ضریب رفتار بزرگ‌تر از آیین نامه و با افزایش تعداد طبقات مقدار آن کاهش پیدا کرده است. در قاب‌های مرکب مقدار ضریب رفتار به طورکلی از مقادیر آیین نامه‌ای بیشتر می‌باشد.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/170n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **


خرید و دانلود ضریب رفتار سازه های فولادی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.