پاورپوینت "بازاریابی بین المللی " 15 اسلاید

پاورپوینت "بازاریابی بین المللی " 15 اسلاید

بازاریابی بین المللی فرایند بررسی و انتخاب بازارهای خارجی عوامل موثر بر انتخاب بازارهای بین المللی اندازه و رشد بازار شرایط سیاسی رقابت شباهت بازار مکانیزمهای انتخاب بازار فهرست کردن معیارهای انتخاب تهیه شاخصهایی برای انتخاب کشور روش آماری چند متغییره نظارت مستمر گروهبندی بازارها فعالیتهای بازاریابی متاثر از گروهبندی کشورها بازاریابی بین المللی تعداد رقبا تعیین کننده نحوه رقابت و کیفیت کالا در یک کشور خاص ، میزان سود آوری...

آموزش زبان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.