مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات بانکداری آنلاین

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات بانکداری آنلاین

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات بانکداری آنلاین فرمت فایل: word تعداد صفحات: 45     اغلب شرکت‌های باتجربه و موفق در تجارت الکترونیک، این نکته را درک کرده‌اند که عوامل موفقیت با شکست صرفاً حضور شرکت در وب و یا قیمت پایین نیست، بلکه عامل مهم، انتقال کیفیت بالای خدمات آنلاین است. تحقیقات نشان می‌دهد که قیمت پایین و ترفیع تا چندی دیگر بعنوان عوامل مهم مؤثر بر تصمیم خرید مشتریان از بین خواهد رفت و اهمیت خود را از دست خواهد...

دانلود نمونه سوال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.