لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه68
باسمه تعالی
الف - مقدمه
واژه رمضان
رمضان ازواژه رمضَ یعنی شدت گرمای خورشید گرفته شده است رمضان ماه نهم ازماههای عربی است وماهی است که گرفتن روزه دراین ماه ازفرایض دینی است رمضان ماه نزول قرآن است درمجمع البیان گفته شده است رمضان ازرمضَ به معنی شدت تابش آفتاب برخاک است علت این تسمیه آن است که عرب ماهها را بازمانی که درآن واقع می شوند نامگذاری کرده اند و چون رمضان در زمان شدت گرما بود به این تسمیه قرار گرفت و گفته شده رمضان ازنامهای خداونداست رمضان درکلام ا... مجید فقط یک دفعه آمده است.
آغازوجوب روزه :
درروز دوم شعبان سال دوم هجری روزه ماه مبارک رمضان واجب شد
وظایف مومنین درماه مبارک رمضان :
شرح پروژه
در این پروژه میخواهیم از طریق تحلیل رگرسیونی به برازش یک رابطه برای تعداد حرکات بالانس ژیمناستیک کاران اقدام نماییم. بدین منظور از اطلاعات 8 نفر از ژیمناستیک کاران مرد و 8 نفر از ژیمناستیک کاران زن شرکت کننده در دوره های انتخابی المپیک لندن 2012 استفاده می نماییم.
در فاز اول پروژه یک رابطه ی رگرسیونی تک متغیره ی خطی میان تعداد بالانس ژیمناستیک کار و قدرت شکم وی (با استفاده از معیار تعداد حرکت دراز و نشست در دقیقه) برازش می نماییم و این رابطه را مورد تجزیه و تحلیل های آماری قرار می دهیم.
در فاز دوم پروژه یک رابطه ی رگرسیونی دو متغیره ی خطی میان تعداد بالانس ژیمناستیک کار، قدرت شکم وی (با استفاده از معیار تعداد حرکت دراز و نشست در دقیقه) و قدرت بازو (با استفاده از معیار تعداد حرکات شنا در دقیقه) برازش می نماییم و این رابطه را مورد تجزیه و تحلیل های آماری قرار می دهیم.
در فاز سوم پروژه به بررسی اثر مربی های متفاوت (تیمارها) و اثر جنسیت (عامل اغتشاش) توسط بلوک بندی میپردازیم.
لازم به ذکر است که در کل پروژه (خطای نوع اول) برابر 0.05 در نظر گرفته شده است.
توجه: این پروژه توسط نرم افزار MINITAB انجام گردیده است.
فرمت فایل: ورد (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 19
فهرست مطالب
1- مقدمه
2- شرح پروژه
3- فاز اول پروژه (رگرسیون خطی تک متغیره)
3-1. برازش مدل
3-2. تحلیل باقی مانده ها
3-3. آزمون های فرض برای پارامتر ها
3-3-1. آزمون فرض H_0:β_1=0 با استفاده از آزمون t
3-3-2. آزمون فرض H_0:β_1=0 با استفاده از آنالیز واریانس
3-3-3. آزمون فرض H_0:β_0=0 با استفاده از آزمون t
3-4. فواصل اطمینان و پیش¬بینی 99 درصدی
3-4-1. فاصله ی اطمینان 99 درصدی برای β_0
3-4-2. فاصله ی اطمینان 99 درصدی برای β_1
3-4-3. فاصله ی اطمینان 99 درصدی برای متوسط تعداد بالانس ها
3-4-4. فاصله ی پیش بینی 99 درصدی برای تعداد بالانس ها
4- فاز دوم پروژه (رگرسیون خطی دو متغیره)
4-1. برازش مدل
4-2. تحلیل باقی مانده ها
4-3. آزمون F کلی
4-4. فواصل اطمینان و پیش¬بینی 99 درصدی
4-4-1. فاصله ی اطمینان 99 درصدی برای β_0
4-4-2. فاصله ی اطمینان 99 درصدی برای β_1
4-4-3. فاصله ی اطمینان 99 درصدی برای β_2
4-4-4. فاصله ی اطمینان 99 درصدی برای متوسط تعداد بالانس ها
4-4-5. فاصله ی پیش بینی 99 درصدی برای تعداد بالانس ها
5- فاز سوم پروژه (بلوک بندی)
تحقیق بهینهسازی مصرف انرژی در برق، تهیه شده در قالب Word شامل 27 صفحه متن مفید بهمراه فهرست و مقدمه، کاملا ویرایش شده و آماده چاپ، بسیار دقیق و غنی از نظر محتوا
مقدمه:
امروزه با پیشرفتهای چشمگیر در عرصه صنعت و لوازمخانگی مشاهده میشود که تقریباً تمامی لوازم منازل برقی شده و مصرف برق خانوار روزبهروز در حال افزایش است. البته در کشور ما خانوادهها توجه زیادی به مصرف انرژی نمیشود و اغلب دغدغهی چندانی جهت کاهش مصارف خانگیشان ندارند. تقریباً در تمامی کشورهای دنیا صحبت از کاهش مصرف انرژی و بهینه شدن مصرف انرژی میشود و سمینارها و جلسات متعددی در این زمینه برگزار میگردد. انرژی چیست و اصلاً برای چه باید در مصرف آن صرفهجویی کرد؟ در این مقاله به تعریف انرژی و لزوم صرفهجویی و نیز راهکارهای صرفهجویی مصرف (در باب دانشجویان رشته برق) پرداخته میشود
فهرست
مقدمه 9
فصل اول: انرژی
انرژی چیست 9
حاملهای انرژی 9
حاملهای انرژی چگونه تولید میشوند10
چرا باید در مصرف برق صرفهجویی کنیم10
ممیزی انرژی 10
برچسب انرژی لوازمخانگی10
برچسب انرژی ساختمان 11
آشنایی با ساعات مصرف انرژی11
فصل دوم: بهینهسازی در مصرف انرژی
روشنایی و عوامل مؤثر بر آن13
روشنایی 13
تفاوت لامپ موجود در چراغها در چیست14
استانداردهای روشنایی 17
چگونه نور روز را اندازهگیری کنیم؟ 18
فصل سوم: نرمافزارهای بهینهسازی انرژی
نرمافزار DIALUX19
نرمافزار calculux 19
نرمافزار ESTOMAD 20
فصل چهارم: ساختمان هوشمند
تعریف ساختمان هوشمند 22
دستاوردهای BMS 22
منابع 24
گوشه ای از فصل دوم:
بهینهسازی در مصرف انرژی
2-1 روشنایی و عوامل مؤثر در روشنایی
1-نور روز
2-انتخاب نوع چراغ
3-چیدمان مناسب چراغها
4-استانداردسازی نور با توجه به کاربری فضا
5-رنگ دیوارها و سطوح مختلف برای انجام کار
6-چیدمان مناسب تجهیزات و میز کارهای موجود در فضا
7-هوشمند سازی
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه170
فهرست مطالب
مقدمه -------------------------------------------------------------------------------------------------- 2
اعجاز عددی قرآن------------------------------------------------------------------------------------- 4
عدد یک ---------------------------------------------------------------------------------------------- 8
عدد دو------------------------------------------------------------------------------------------------ 23
عدد سه ----------------------------------------------------------------------------------------------- 32
عدد چهار --------------------------------------------------------------------------------------------- 48
عدد پنج ----------------------------------------------------------------------------------------------- 55
عدد شش ---------------------------------------------------------------------------------------------- 59
عدد هفت --------------------------------------------------------------------------------------------- 77
عدد هشت -------------------------------------------------------------------------------------------- 103
عدد نه ------------------------------------------------------------------------------------------------111
عدد ده ----------------------------------------------------------------------------------------------- 115
عدد یازده --------------------------------------------------------------------------------------------126
عدد دوازده ------------------------------------------------------------------------------------------- 130
عدد نوزده ------------------------------------------------------------------------------------------- 138
عدد بیست -------------------------------------------------------------------------------------------- 143
عدد سی ---------------------------------------------------------------------------------------------- 148
عدد چهل --------------------------------------------------------------------------------------------- 150
عدد صد --------------------------------------------------------------------------------------------- 157
منابع ------------------------------------------------------------------------------------------------ 170
مقدمه
قرآن در آیات زیادى به حرکت زمین و خورشید و زوجیت گیاهان و... اشاره دارد. به طورى که انسان را در مقابل عظمت علمى خود خاضع مىکند. ولى آنچه مهم است این است که روشن شود هدف قرآن از ذکر مثالهاى علمى چیست؟
در این مورد مىتوانیم سه نظریه ارائه کنیم:
الف: ذکر مطالب و مثالهاى علمى در قرآن کریم هدف اصلى و نهایى قرآن نیستبلکه هدف اصلى قرآن هدایت انسان به سوى خداست اما براى مثال و شاهد آوردن از مطالب علمى واقعى استفاده مىکند. پس علوم تجربى و پرداختن به آنها از اهداف اصیل و اولیه قرآن محسوب نمىشود. این قول مطابق نظر بعضى بزرگان و کسانى است که مىگفتند قرآن تبیان هر چیزى است که در رابطه با هدایت دینى باشد.
ب: همان طور که بیان هدایت و معنوى انسان و معارف الهى از اهداف اولیه و اصیل قرآن کریم است، بیان مطالب علمى هم از اهداف اصیل قرآن است و لذا قرآن به علوم طبیعى و شناخت طبیعت توجه زیادى کرده است. این کلام مىتواند مطابق نظر کسانى باشد که مىگفتند در قرآن همه علوم و معارف دینى و بشرى و تجربى وجود دارد.
ج: قرآن در داستانها و مثالهاى علمى به صورت سمبلیک و طبق فرهنگ مخاطبان خود سخن مىگوید و هدف آن بیان مطالب علمى به صورت اصلى یا عرضى نیست و چون در بحث قبل، ما وجود همه علوم
در ظواهر قرآن را رد کردیم، پس مبناى قول دوم باطل شده است لکن براى روشنتر شدن مطلب کلام یکى از نویسندگان را در مورد مطالب علمى قرآن مىآوریم: <بعضى از بزرگان معاصر این طور فرمودهاند در قرآن کریم بحث درباره جهان و طبیعت و انسان به طور استطرادى و تطفلى به میان آمده است و شاید هیچ آیهاى نیابیم که مستقلا به ذکر آفرینش جهان و کیفیت وجود آسمانها و زمین پرداخته باشد، هماره این بحثها به منظور دیگر عنوان شده است. در موارد بسیار گفتگو از آفرینش جهان و انواع آفریدهها براى آگاهانیدن انسان و رهنمونى اوستبه عظمت الهى و سترگى حکمتهایى که خدا در آفرینش به کار برده است. در همه جا نیز این هدف ممکن است منظور باشد که انسان با نگرش به عالم از آن جهت که آفریده خدا و در چنبره تدبیر اوست معرفت فطرى و شناختحضورى خود را شکوفایى دهد، و شدت و نیروى بیشترى بخشد (و عقربه دل او را در جهتخدا نگاه دارد.)
به عبارت دیگر، قرآن کتاب فیزیک، گیاه شناسى، زمین شناسى و یا کیهان شناسى نیست. قرآن کتاب انسان سازى است و نازل شده است تا آنچه را که بشر در راه تکامل حقیقى (تقرب به خداى متعال) نیاز دارد به او بیاموزد و لذا آیات مربوطه به جهان و کیهان در هیچ زمینه هیچ گاه به بحثهاى تفصیلى در مورد موجودات نپرداخته بلکه به همان اندازهاى که هدف قرآن در هدایت مردم تامین مىشده بسنده کرده است. به همین جهت، بر خلاف بسیارى از آیات دیگر این آیات داراى ابهامهایى است و کمتر مىتوانیم یک نظر قطعى به قرآن نسبت دهیم ». مثلاً انچه در مورد اعجاز ریاضی شایعه شد
آقای دکتر رشاد خلیفه بنیانگذار سلسله بحث هایی شد که بدون پشتوانه علمی تنها برای بزرگ نشان دادن قرآن طرفداران ودنباله روان زیادی پیدا کرد ولی نمی دانست که قرآن آنقدر بزرگ است که نیازی به شایعه پراکنی وتبلیغ نیست . اگر امروز مسلمانان ضیفند از قران نیست از مهجور ماندن قرآن در میان ما است .
دکـتـر مـحـمـد حـسـن هـیتو, یکى از نقادان اعجاز عددى قرآن در کتاب ((المعجزة القرانیة )) مـى گـوید: از اولین کسانى که تئورى رشاد خلیفه را نقد نمود استاد ((حسین ناجى محمد)) در کتابش موسوم به ((التسعة عشر ملکا)) مى باشد.
این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 150 صفحه می باشد.
چکیده :
برابر مطالعات انجام شده در حوزه ارتباطات انسانی ، افراد بیش از هشتاد درصد اوقات بیداری خود را صرف برقراری ارتباط با دیگران می نمایند و این مساله به ویژه در سازمان ها اهمیت ویژه ای می یابد تا جایی که سبک برقراری ارتباط مدیران با کارکنان تأثیر فراوانی بر روحیه کارکنان دارد. نتایج پژوهش حاضر که در دو معاونت مهم سازمان میراث فرهنگی به مرحله اجرا در آمده است حاکی از آن است که بین مهارت های ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان رابطه معنا دارای وجود دارد و از بین هفت فرضیه ، شش فرضیه تایید و یک فرضیه رد شد . نتایج این پژوهش نشان داد که : بین رضایت شغلی کارکنان و ظاهر فیزیکی ، اشاره های حرکتی و حرکات بدن ،چهره و رفتار چشمی ، لمس کردن کارکنان توسط مدیران هم جنس ، محیط اطاق ، مهارت وگوش دادن ونمره کل مهارتهای ارتباطی مدیران ارتباط وجود دارد و بین رضایت شغلی کارکنان و مهارت سخن گفتن مدیران ارتباط وجود ندارد.
بیان مساله
هنگامی که فردی از طریق ابزار زبان با فرد دیگری ارتباط برقرار می کند ، رابطه ای میان آنان شکل می گیرد که نمونۀ آن را در طبیعت نمی توان یافت.همین توانایی برگرداندن اصوات بی معنا به کلمات گفتاری و نوشتاری ، مهم ترین امتیاز بشر ، یعنی زبان است. زبان ، رشد آن دسته از ویژگی هایی را ممکن ساخته است که انسان اندیشمند را از همۀ مخلوقات دیگر متمایز می سازد. پس تعجب آور نیست اگر فیلسوف آلمانی ، کارل یاسپرس مدعی است که :« عالی ترین دستاورد انسان در دنیا ، ارتباط شخصیت با شخصیت است.(سهرابی و حیات روشنایی , 1384 ، 24) و این ارتباط زمانی به مؤثر ترین شکل برقرار می شود که طرفین از مهارت ارتباطی و اجتماعی مناسب برخوردار باشند. مهارت اجتماعی به آن دسته از مهارت هایی گفته می شود که ما در تعاملات میان فردی خود به کار می بریم. "کِلی" بعد یادگیری را هم به این تعریف می افزاید ؛ او می گوید : « مهارت اجتماعی عبارت است از رفتار های معین و آموخته شده ای که افراد در روابط میان فردی خود ، برای کسب تقویت های محیطی یا حفظ آن انجام می دهند. "مایکلسون" و دیگران در ارزیابی نشانه های مهارت اجتماعی و ارتباطی به شش عنصر اصلی اشاره می کنند : 1. مهارت های اجتماعی به طور معمول آموخته می شوند. 2. شامل مجموعه ای از رفتار های کلامی و غیرکلامی گوناگون ویژه اند. 3. مستلزم داوطلب شدن و ارایۀ پاسخ های مناسب و مؤثرند. 4. تقویت های اجتماعی دیگران را به حداکثر می رسانند. 5. ماهیتی تعاملی دارند و به زمان بندی مناسب و تأثیر متقابل برخی از رفتار ها احتیاج دارند. 6. تحت تأثیر عوامل محیطی همچون سن ، جنس و پایگاه [اجتماعی] طرف مقابل می باشند.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده
فصل اول ( کلیات تحقیق )
1-1بیان مسئله 3
2-1اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن 7
3-1اهداف پژوهش 8
4-1فرضیه های تحقیق 8
5-1جامعه آماری و محدوده زمانی و مکانی پژوهش 9
6-1روش تحقیق 10
7-1ابزار گردآوری اطلاعات 10
8-1سوالات پژوهش 11
9-1مروری بر تحقیقات پیشین 12
10-1تعریف عملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی 15
فصل دوم (ادبیات و مبانی نظری )
1-2مقدمه 19
2-2رضایت شغلی و افزایش بهره وری 22
3-2رابطه شخصیت با موفقیت شغلی 24
4-2رابطه رضایت شغلی با شخصیت افراد 25
5-2تعاریف رضایت شغلی 27
6-2نظریه های رضایت شغلی 33
7-2شاخص های رضایت شغلی 34
8-2عوامل موثر بر رضایت شغلی 35
9-2رضایت شغلی و بهره وری 38
10-2عوامل موثر بر افزایش رضایت شغلی 41
11-2رضایت شغلی و تعهد سازمانی 47
12-2پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی 52
13-2رضایت شغلی و عملکرد 55
14-2اندازه گیری رضایت شغلی 56
15-2تعهد سازمانی 57
فصل سوم (روش شناسایی تحقیق )
1-3مقدمه 61
2-3جامعه آماری 61
3-3روش جمع آوری اطلاعات 61
4-3حجم نمونه و روش اندازه گیری 62
5-3روش تجزیه و تحلیل داده ها 62
6-3محدودیت های تحقیق 62
7-3ابزار اندازه گیری 62
فصل چهارم ( تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق )
1-4مقدمه 66
2-4آمار توصیفی 67
3-4آمار استنباطی 139
فصل پنجم ( نتیجه گیری و پیشنهادات )
1-5مقدمه 144
2-5نتیجه گیری 144
3-5پیشنهادات 146
4-5پیشنهاد برای پژوهش های آینده 147
5-5فهرست منابع و مأخذ 148
6-5پیوست