آموزش نقاشی و طراحی برای دانش آموزان دوره ابتدایی

آموزش نقاشی و طراحی برای دانش آموزان دوره ابتدایی

آموزش نقاشی و طراحی برای دانش آموزان ابتدایی (چهارم الی ششم)

از خانه بیرون نیایید. مسیر شما و هزینه های شما برای آمورش یک دوره طراحی و نقاشی و گذران اوقات فراغت بسیار کم و کوتاه شده است. 30 موضوع برای 30 روز در نظرگرفته شده که شما باید روزانه روی یک طرح کارکنید. طرحها شامل :

- اتوبوس     - آپارتمان   - برج آزادی    - پرنده در هوا   - پل ورسک   - تانک    - تراکتور   - تریلی   - جاده   - جاده و تونل    - خانه ویلایی    - خوک       - درخت    - درختان ردیفی  - دلفین        - رودخانه      - روسری  - شنوک    - طراحی فرش   - طراحی مبل    - قطار  - قطار   - کشتی   - کوچه      - کوهستان    - لانه پرنده   - لودر    - مار روی تنه درخت   - منظره حیاط از پشت بام    - میوه و کارد و بشقاب  - هلی کوپتر

می باشد که ممکن است هر طرح شامل یک یا چند صفحه jpeg باشد. باتقسیم قیمت فایلی که خرید می کنید بر تعداد طرحها قیمت آموزش یک طرح حدود 330 تومان می شود. اگر این دوره را در یک آموزشگاه طی کنید بیش از100 هزار توان بعلاوه هزینه رفت و آمد برایتان تمام می شود. بنابر این بسیار باصرفه است که این فایل را دانلود و از طراحی های بی نظیر آن بهره ببرید. تسلط بر نقاشی برخلاف عقیده اولیا و عموم می تواند ذهن شما را فعال کند . روی رسم الخط شما تاثیر بگذارد. در دوران دانشگاه خصوصا در رشته های فیزیک و معماری و هنر و عمران و نقشه کشی دچار عذاب نشوید.



خرید و دانلود آموزش نقاشی و طراحی برای دانش آموزان دوره ابتدایی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.